L'Ajuntament de Viladecavalls va reparar, durant el mes d'abril, més d'una quinzena de reparacions a l'enllumenat públic del municipi. La Brigada Municipal ha estat la responsable de fer les actuacions.
Concretament, s'han realitzat les reparacions de les avaries produïdes a La Tendera, en el carrer Miquel Servet, Avinguda Ferrocarril, carrer Lluis Vives i Ramon Llul del Polígon Industrial de Can Trias, Av. Terrassa, carrer Pintor Nonell, carrer Arquitecte Gaudí i carrer Miguel Hernández de Can Trias, Carretera de Sant Llorenç, carrer Transversal i Passatge Faure de Sant Miquel de Guanteres, Camí Can Buixeres i Joan XXIII de Can Corbera, carrer de l'Espígol de les Carenes de Can Turu, Prat de la Riba i a l'accés de l'institut, on s'havien detectat mal funcionaments en els punts de llum.
L'Ajuntament afirma en un comunicat que continuarà realitzant el seguiment i manteniment de l'enllumenat del municipi per garantir una il·luminació òptima de l'espai públic.
Viladecavalls repara més d'una quinzena de fanals a tot el municipi
La Brigada Municipal ha esmenat les avaries que s'havien detectat en l'enllumenat públic
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de maig de 2017 a les 11:36
Actualitzat el 05 de maig de 2017 a les 11:52
Et pot interessar
-
Societat La policia municipal de Terrassa serà la primera de Catalunya en implementar un comunicador
-
Societat La reurbanització de la placeta Banyoles: més ombra i més accessible
-
Societat L'Ajuntament activa el Pla d'Emergència Municipal per risc de pluja i inundacions
-
Societat L'Ajuntament sanciona al titular d'una empresa de buidatge de pisos
-
Societat Terrassa preveu incrementar la borsa d'habitatge assequible amb més d'un miler de pisos fins al 2028
-
Societat Així serà el nou carrer Arquimedes de Terrassa