Un grup auto-anomenat “L’Estaca” ha boicotejat aquest dijous a la matinada diversos radars en carreteres de la demarcació de Lleida. En un comunicat, el grup reivindica els fets i apunta que s'han fet per reivindicar la llibertat dels presos polítics.
El grup assegura que pretén “trencar la normalitat” amb accions com aquestes que també han de servir per “derogar els límits recaptatoris de velocitat”. En aquest sentit es fa una crida a “conduir responsablement” i lamenten “ l'ús abusiu de mesures represores amb finalitat recaptatoria que sempre recauen sobre la ciutadania”.
Els radars afectats són el de l’encreuament de l’Escola Alba, a la C-12, a la N-240 a Juneda i Vinaixa, a la C-14 a Ponts i a l’AP2 a Castelldans. També s'han boicotejat diversos radars a Girona.
Boicotejats diversos radars de carreteres de Ponent per reivindicar la llibertat dels presos polítics
El grup assegura que pretén “trencar la normalitat” amb accions com aquestes
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de desembre de 2019 a les 09:36
Et pot interessar
-
Cultura Lleida rep per primer cop la ruta gastronòmica de les smash burgers
-
Cultura Què fer aquest cap de setmana a Ponent: del 25 al 27 de juliol
-
Cultura Una excavació revela com vivien els obrers que van construir la presa de Talarn
-
Cultura Les Borges Blanques acullen la segona edició del FreestyleXGlosa
-
Cultura Els darrers dinosaures carnívors dels Pirineus: una fauna més diversa del que es pensava
-
Cultura Pol Simón, cantautor lleidatà, s’enfronta a l’absència amb «Cómo olvidarte», una balada de cicatrius obertes