Dues persones han mort aquest dilluns en l'accident d'un helicòpter que s'ha estavellat al terme municipal de la Vansa i Fórnols (Alt Urgell).
Segons ha informat Protecció Civil, cap a les dotze del migdia un testimoni ha alertat al telèfon d'emergències 112 que havia vist estavellar-se un helicòpter i que es trobava en flames.
Els cossos d'emergència han confirmat la mort dels dos ocupants de la nau. L'helicòpter s'havia enlairat a l'aeroport de la Seu d'Urgell per fer tasques de manteniment de línies elèctriques. A causa de l'accident, Protecció Civil ha activat en alerta el pla especial per emergències aeronàutiques de Catalunya AEROCAT.
Dos morts en estavellar-se un helicòpter a la Vansa i Fórnols, a l'Alt Urgell
Cultura
L'impacte ha provocat un petit incendi al terme municipal
ARA A PORTADA
-
Política Lleida aprova les Ordenances Fiscals del 2027 amb l’abstenció d’ERC i Junts i el rebuig de la resta de l’oposició Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política Fèlix Larrosa: «El temps posarà Montse Mínguez al lloc que li correspon» Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política Qui és Sergi Vélez, la parella de Montse Mínguez a l'ull de l'huracà pels seus negocis immobiliaris Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política José Crespín, de l'ombra d'Àngel Ros a ser la cara de l'Estat a Catalunya Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
06 de juliol de 2020 a
les 11:30
Et pot interessar
-
Cultura
Andrés Saiz signa el cartell de la Festa Major de Balaguer amb una obra dedicada al Sant Crist
-
Cultura
Buhos i Celtas Cortos, caps de cartell de les Festes del Sant Crist de Balaguer
-
Cultura
Som Cinema projecta 57 films a Lleida
-
Cultura
El Morera incorpora sis obres de Francesca Llopis que recorren quatre dècades de la seva trajectòria
-
Cultura
El Sam Sam Festival presenta a Lleida la nova edició amb un homenatge a Open Arms
-
Cultura
El Tabaca Film Fest torna a Gerri de la Sal amb mites i llegendes
