El 19% dels pisos que es posen a lloguer a Lleida es tanquen en menys de 48 hores, segons el portal immobiliari "Idealista". La primera ciutat espanyola que apareix en el rànquing de lloguers ''immediats'' és Pamplona on les ofertes de lloguer es tanquen en menys de 48 hores en el 36% dels anuncis publicats.
Fernando Encinar, cap d'estudis d'Idealista, assegura que el mercat de lloguer pren ''velocitat'' en la majoria de les capitals espanyoles i els anuncis de lloguer que tenen un preu raonable "volen a les poques hores" de publicar-se l'anunci.
L'estudi indica que les grans ciutats són les zones en les que es concentra la major demanda de lloguer i on en general la taxa de lloguer "immediat" és la més alta. Pamplona en primer lloc del rànquing registra una taxa del 36%.
A la ciutat de Barcelona el lloguer "immediat" s'enfila al 20%, una xifra que augmenta als barris de Les Corts i de Gràcia, on el 40% i el 30% de les ofertes de lloguer, respectivament, es lloguen en menys de dos dies. La demarcació de Tarragona registra una taxa de lloguer immediat del 17%
El 19% dels pisos que es posen a lloguer a Lleida tanquen el contracte en menys de 48 hores
Cultura
Segons un estudi del portal "Idealista"
ARA A PORTADA
-
-
Societat Golmés es prepara per viure una Festa Major plena de música, tradició i activitats per a tots els públics Redacció
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
-
Successos Detingut per conduir una excavadora ebri i sense carnet pels carrers de Pardinyes Redacció
Publicat el
14 de maig de 2018 a
les 22:58
Et pot interessar
-
Cultura
La UdL vol ampliar el fons de Josep Vallverdú amb els seus últims onze anys d'obra
-
Cultura
La mort no tanca l'obra de Vallverdú: tres nous llibres es publicaran de manera pòstuma
-
Cultura
El darrer Vallverdú
-
Cultura
Els 15 llibres imprescindibles de Josep Vallverdú
-
Cultura
L'últim gran mestre de les lletres catalanes
-
Cultura
«He arribat al caire del centenari per atzar, les casualitats ens marquen la vida»
