El canal 33 emetrà a partir d'aquest divendres la nova temporada de “Tatuats pels Pirineus”, l'espai que travessa i mostra la serralada pirinenca. Dirigii i presentat per Eva Clausó, el programa acosta el territori als espectadors d’una manera diferent, donant el protagonisme a tots els testimonis que l’acompanyen en aquest recorregut.
La segona temporada està formada per vuit episodis que descobreixen racons de cinc comarques pirinenques: la Cerdanya, la Garrotxa, l’Alt Empordà, el Solsonès i l’Alta Ribagorça. A cada programa, a més, hi haurà l'actuació d'un artista o grup musical vinculats d'alguna manera als Pirineus.
La Cerdanya, primera part
La segona temporada de “Tatuats pels Pirineus” arrenca a les 22:30h amb un capítol en el que Clausó viatja a la Cerdanya per descobrir amb la Txell, una veïna de Prullans, un secret molt ben guardat de l’església d’aquest poble. A més, dos rucs molt simpàtics, el Torrat i el Kaqui, li ensenyaran que és l’asinoteràpia. La periodista també visitarà el poble de Talltorta, on hi ha la capella sixtina dels Pirineus, i farà d’Indiana Jones a Bolvir.
Al poble d’Éller l’esperaran la Sara i el Quim, dos fotògrafs professionals que ara fan de pastors. Després anirà de festa a Bellver de Cerdanya amb la Colla Castellera de la Cerdanya i visitarà l’interior de les coves d’Anes. El dia el rematarà llepant-se els dits amb un bon trinxat amb rosta.
El 33 estrena la segona temporada de «Tatuats pels Pirineus» amb un viatge per la Cerdanya
Cultura
El programa presentat i dirigit per Eva Clausó descobreix, a través dels seus habitants, els racons de cinc comarques pirinenques
ARA A PORTADA
-
Societat Ajuntaments de Lleida alerten del perill de veure l'eclipsi en zones no segures Agència Catalana de Notícies
-
Successos L'incendi de Senet ja ha cremat 44 hectàrees i amenaça el parc nacional Pau Espí Solé | Natàlia Pinyol
-
Societat Golmés es prepara per viure una Festa Major plena de música, tradició i activitats per a tots els públics Redacció
-
Successos Tàrrega analitza els excrements trobats a les piscines municipals per identificar-ne l'autor Pau Espí Solé
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
Publicat el
11 de maig de 2020 a
les 10:28
Et pot interessar
-
Cultura
La UdL vol ampliar el fons de Josep Vallverdú amb els seus últims onze anys d'obra
-
Cultura
La mort no tanca l'obra de Vallverdú: tres nous llibres es publicaran de manera pòstuma
-
Cultura
El darrer Vallverdú
-
Cultura
Els 15 llibres imprescindibles de Josep Vallverdú
-
Cultura
L'últim gran mestre de les lletres catalanes
-
Cultura
«He arribat al caire del centenari per atzar, les casualitats ens marquen la vida»
