El dia que Xema Solé Solà va fer desaparèixer «Txiki» Begiristain
El popular mag va fer un truc amb els jugadors del Barça en el marc del programa "Fantàstic", emès a La 2 a principis dels anys 90
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de juliol de 2015 a les 01:58
Actualitzat el 03 de juliol de 2015 a les 02:22
Xema Solé Solà és conegut com un dels mags més populars de les terres de Ponent. Tot i que la seva imatge s'ha associat en els darrers anys a la política lleidatana, Solé Solà sempre ha estat vinculat al món de la faràndula.
En el record queda el truc que va fer envoltat de jugadors del Barça a la dècada dels 90 en el marc del programa "Fantàstics", que s'emetia per La 2 i que protagonitzaven futbolistes com Julio Salinas, José Ramon Alexanko, Txiki Begiristain o un jove Pep Guardiola. (A partir del 2' 39'')
Et pot interessar
-
Cultura El Jazz Tardor celebra 32 anys convertint Lleida en l’epicentre del jazz internacional
-
Cultura El Som Cinema de Lleida projectarà 52 produccions catalanes en la seva 16a edició
-
Cultura Musiquem Lleida tanca la 20a edició del festival amb concerts de música clàssica, jazz i folk arreu de la ciutat
-
Cultura Les Festes de Tardor omplen el Centre Històric de Lleida amb tradició, música i jovent
-
Cultura Agenda del cap de setmana a Lleida: 27 i 28 de setembre
-
Cultura El Musiquem Lleida programa onze actuacions en la seva 20a edició i aspira a créixer en el futur