Un home de 30 anys va ser detingut ahir dilluns a l'estació de tren de Lleida després que intentés apunyalar amb una navalla una patrulla de mossos d'esquadra. Els fets van passar pels volts de les 20.00 hores de la tarda quan el detingut va treure l'arma i dos punys americans amb la intenció d'agredir els agents, una voluntat que va atemorir diverses persones que estaven en aquell moment al vestíbul de l'estació.
Degut a l'incident, algunes persones van perdre el seu tren ja que les taquilles van tancar-se durant uns minuts. Segons les primeres hipòtesis, l'home s'hauria enfurismat perquè no el deixaven pujar al tren, per la qual cosa va mostrar la intenció d'apunyalar els mossos tot cridant expressions xenòfobes. L'home va ser reduït poc després sense provocar cap ferit.
Un home intenta apunyalar dos mossos d'esquadra a l'estació de tren de Lleida
Va treure una navalla per agredir els agents
ARA A PORTADA
-
-
Lleida convoca un concurs arquitectònic per decidir el futur de l'antiga estació d'autobusos Redacció
-
Comencen les obres d’emergència per reparar el ferm de l’A-2 entre Cervera i la Panadella Àlvar Llobet i Sotelo | Redacció
-
Festa del Lleida CF al Narcís Sala: «Hem celebrat el gol contra l’Atlètic de forma espectacular» Àlvar Llobet i Sotelo
-
Publicat el
28 de juliol de 2015 a
les 17:48
Et pot interessar
-
Cultura
Vallverdú diu adéu de la mà de Rovelló
-
Cultura
El Festival de Pasqua de Cervera celebrarà la seva 16a edició del 26 de març al 4 d'abril
-
Cultura
La 30a edició de l'Animac tanca amb una reflexió sobre el concepte del canvi a l'animació i al món
-
Cultura
Arrenca un Animac amb 230 films per reflexionar sobre el concepte del canvi
-
Cultura
Agenda del cap de setmana a Ponent: 21 i 22 de febrer
-
Cultura
Més territori i més cooperació: el compromís del Museu de Lleida fins al 2030
