El compromís més important que s'ha adoptat, "la demanda principal que tenien els sindicats", ha estat "laboralitzar els treballadors en el sí de les seves empreses en el conveni col·lectiu del sector". Així doncs els empleats han de passar de règim cooperatiu a règim general. En aquest sentit, Ginesta remarcava que és "un primer pas molt rellevant", tenint en compte que és un sector que ha estat molt difícil que s'assegués a la taula.
La companyia també s'ha compromès amb els treballadors que han perdut la feina en els darrers dies, "l'empresa es compromet a oferir-los oportunitats laborals", ha dit. La vaga estava convocada als centres de treball de Santa Eugènia de Berga (Le Porc Gourmet) i Mollerussa (The Fortune Pig) després que la companyia anunciés que estava estudiant marxar de Catalunya.
En aquest sentit, Ginesta ha avançat que també s'ha adoptat el compromís de fer un pla d'inversions per fer més competitives les seves inversions a Catalunya. Les negociacions continuaran dilluns per "seguir negociant els compromisos", ha conclòs.

Càrnies en Lluita ha estat molt crítica amb les negociacions. Foto: Carles Fiter