Després de les pomes que es venen amb una estelada impresa, arriben les fruites amb noms de persona. L'empresa lleidatana Nufri, una de les principals firmes productores de pomes amb plantacions a diferents zones de l'Estat espanyol, ha llançat una campanya emocional per cridar l'atenció del consumidor.
Durant els propers dos mesos, totes les pomes de les seves marques Livinda i Delissium, inclouran en la seva etiqueta un dels 200 noms més comuns de Catalunya per evidenciar i reivindicar la seva procedència i la seva qualitat i sabor.
Gerard, Jordi, Laia, Carlos o Maria seran alguns dels noms que es podran llegir a les etiquetes de les pomes de proximitat amb la intenció de que el consumidor pugui identificar el producte nacional i reivindicar la importància de conèixer l'origen dels productes.
Per al director de producció i comerç de la companyia, Ignasi Argilés, "cal aquest interès per mirar l'origen dels productes que consumim tan habitual en els consumidors de països veïns. La crocantor, coloració, textura i sabor de les nostres pomes és màxima però el consumidor no sap d'on vénen, ni que estan produïdes als nostres camps".
Una empresa «batejarà» les seves pomes amb noms de persona per augmentar les vendes
Nufri llança una campanya "emocional" amb les seves marques Livinda i Delissium
ARA A PORTADA
-
-
Només el 5% dels brots de pesta porcina africana a la Unió Europea han arribat a les granges el 2025 Redacció
-
El «retorn» del virus: el fantasma de la pesta porcina ressuscita trenta anys després Àlvar Llobet i Sotelo
-
Mercolleida aplica una rebaixa històrica del preu del porc després dels casos de pesta Àlvar Llobet i Sotelo
-
Publicat el 03 de maig de 2016 a les 23:58
Et pot interessar
-
Economia
El sector agrícola català recela de l'acord aranzelari que beneficia als productes dels Estats Units
-
Economia
Les exportacions de Ponent i l’Alt Pirineu cauen un 3% el primer semestre
-
Economia
L’IPC puja al juliol a les comarques de Ponent i l’Alt Pirineu i Aran
-
Economia
Mor l'empresari i mecenes lleidatà Julio Sorigué
-
Economia
L’atur puja al 5,17% a Lleida però es manté en mínims històrics per a un segon trimestre
-
Economia
Lleida lidera el creixement econòmic català amb un repunt del 4,5% el 2024
