Antoni Reinoso, nou director de Benestar Social i Família a Lleida

Substitueix Josep Maria Forné, que ocupava el càrrec des de 2013 i ara és cap de llista de Junts pel Sí a la demarcació

Publicat el 31 d’agost de 2015 a les 16:25

Antoni Reinoso, nou director de Benestar Social a Lleida Foto: Govern


Antoni Reinoso Gil serà a partir d'aquest dimarts el nou director dels Serveis Territorials de Benestar Social i Família a Lleida. Tal com va avançar NacióLleida, Reinoso substitueix Josep Maria Forné, que ha exercit aquesta tasca des de 2013 i deixa el càrrec en considerar-lo incompatible amb les obligacions com a cap de llista de Junts pel Sí a la demarcació de Lleida. Reinoso és llicenciat en Dret per la Universitat de Barcelona, ha exercit d'advocat i des de 2001 era cap de servei de Gestió Territorial del departament a Lleida.

Anteriorment va ser secretari i cap de secció de Gestió Administrativa de la mateixa delegació territorial, així com lletrat de la Generalitat al Gabinet Jurídic de Lleida.El nou director territorial és funcionari de carrera del cos superior de la Generalitat des de l'any 1989. De 1995 a 2003 també va ser regidor a l'Ajuntament d'Alguaire.

El nou director tindrà les funcions de coordinar l'actuació al territori de les diverses unitats de Benestar Social i Família, gestionar el personal i la concessió de subvencions, supervisar la situació material dels centres, establiments i serveis propis o subvencionats; així com fer el seguiment de construccions i obres del departament, entre d'altres.