El grup municipal d'ERC-Avancem a la Paeria denuncia l'usurpació constant de mèrits i propostes per part de l'equip de Govern. Arran de la notícia publicada als diferents mitjans de comunicació en la qual s'explica que l'equip de Govern iniciarà totes les actuacions pertinents per declarar el departament de Santa Cecília com a Be Cultural d'Interès Local (BCIL), els republicans volen deixar clar que aquesta actuació ha estat possible gràcies a la Proposta de Resolució que ERC va presentar.
En aquest sentit, la formació afirma que el fet que l'equip de Govern tingués previst l'enderrocament d'aquest departament del cementiri demostra que, al contrari del que afirmen ells ara, en cap moment tenien intenció d'incloure Santa Cecília en aquest catàleg de béns immobles de la ciutat, i denuncien la mala praxis que Ros i el seu equip practiquen constantment, apropiant-se indegudament de propostes d'altres partits i atorgant-se mèrits quan la feina l'ha fet un altre grup municipal.
Carles Vega, president d'ERC-Avancem a la Paeria, denuncia que aquesta manera de fer ja forma part de l'estratègia del PSC a la Paeria, "un PSC esgotat i mancat de propostes" i acusa Fèlix Larrosa "d'oportunista i populista". Segons l'edil republicà "la seva estratègia sempre és la mateixa: si no dius res es fan els despistats i si ho proposes et diuen que ja ho tenen previst, d'aquesta manera desvirtuen la feina dels grups de l'oposició i s'atorguen mèrits immerescuts, quan la feina l'han fet uns altres. Ja fa dies que ERC va presentar la proposta de resolució per declarar Santa Cecília BCIL, mentre que Larrosa havia planejat actuacions en sentit contrari: l'enderroc", apunta el Regidor.
Segons Vega, per evitar que situacions com la d'ahir tornin a succeir, "exigirem que a partir d'ara es votin totes les propostes, d'aquesta manera conseguirem que consti en acta que el president de la Comissió pertinent assumeix la proposta i evitarem així les males praxis de menysvalorar la feina dels altres", finalitza el regidor.
ERC denuncia que el govern de la Paeria li «roba» les propostes i les presenta com a pròpies
Política
Els republicans acusen a Fèlix Larrossa "d'oportunista" per voler-se adjudicar el mèrit de declarar el departament de Santa Cecília BCIL quan la Proposta de Resolució i tota la feina feta l'ha dut a terme el partit republicà
ARA A PORTADA
-
Societat Lleida registra 8 morts menys que l’any passat i redueix un 36% la sinistralitat mortal Àlvar Llobet i Sotelo
-
Successos Els Mossos investiguen la mort d’una persona localitzada dins d’un cotxe en una sèquia de Torres de Segre
-
Societat A judici el contenciós contra la llicència de la Paeria a la línia d'evacuació dels parcs solars d'Alcarràs ACN
-
Societat Els sindicats denuncien pressions als docents que han renunciat a fer sortides i colònies Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
23 de juliol de 2017 a
les 02:11
Et pot interessar
-
Política
Expulsat un regidor de Vox del ple de la Paeria per qualificar Companys de «genocida»
-
Política
Lleida posa al dia les regles de convivència: més mediació i noves normes per a l’espai públic
-
Política
La Paeria prohibeix l'ús del vel integral als carrers amb els vots de PSC, Junts i Vox
-
Política Lleida tirarà endavant l'ordenança que prohibeix el burca gràcies al vot de Junts
-
Política
Santiago Abascal, a Lleida: «Les solucions no passen per impulsar campaments d'immigrants»
-
Política
L’oposició frena l’ordenança de civisme de Lleida que prohibeix el burca i el nicab
