La Fiscalia de l'Estat ha emès aquest vespre un informe en el que demanen dades a Ensenyament, Mossos i empreses de missatgeria i que s'identifiqui els responsables dels locals per seguir investigant si la cessió d'aquests locals pot ser constitutiva de delicte.
En primer lloc, demanen al Departament d'Ensenyament un informe sobre si s'han convocat reunions amb els responsables dels centres públics perquè els posessin a disposició per realitzar la consulta i sobre si existeixen ordres per part de la Generalitat per la utilització d'aquests locals.
En segon lloc, demanen al director general dels Mossos d'Esquadra que informi a la Fiscalia Superior sobre quins locals de titularitat pública es faran servir perquè es dugui a terme el procés participatiu, així com la identificació de les persones responsables d'haver cedit aquests locals.
Finalment, a l'empresa de missatgeria Unipost S.A li demanen que enviï el full de l'encàrrec, el contracte i tots els documents que tinguin relacionats amb la distribució de la propaganda relacionada amb el procés participatiu, incloent-hi el pressupost, la factura i sobretot, quina persona o entitat els va subministrar el llistat de destinataris o el mecanisme amb el que el van obtenir.
La Fiscalia vol identificar els responsables de cedir els locals del 9-N
Política
En un informe de tres punts, demanen dades a Ensenyament, Mossos i a una empresa de missatgeria
ARA A PORTADA
-
-
Societat Golmés es prepara per viure una Festa Major plena de música, tradició i activitats per a tots els públics Redacció
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
-
Successos Detingut per conduir una excavadora ebri i sense carnet pels carrers de Pardinyes Redacció
Publicat el
08 de novembre de 2014 a
les 21:16
Et pot interessar
-
Política
La recepta lleidatana per salvar els boscos: «Abandonar els pobles ens aboca a la vulnerabilitat»
-
Política
El ministre Jordi Hereu visita Balaguer per conèixer de prop la realitat institucional i econòmica
-
Política
Junts i Ara Pacte Local concorreran en coalició a les municipals de Mollerussa
-
Política
El PSC «fitxa» Rosa Pujol, alcaldessa d'Aitona
-
Política
ERC vol més policies a Balaguer i recrimina el «silenci» del govern després dels episodis de baralles
-
Política
La Diputació apropa la intel·ligència artificial als municipis de Lleida
