Junts per Catalunya comença a construir la seva estructura territorial. El nou partit de Carles Puigdemont, que encara no ha desvelat la incògnita de si es presentarà a les primàries per escollir el cap de llista del partit a les eleccions del 14-F, ha triat els coordinadors de la formació a totes les vegueries i comarques.
A la demarcació de Lleida, Anna Feliu liderarà les Garrigues, Marc Solanes, la Noguera, Maria Dolors Tella ho farà al Pla d'Urgell, Jaume Ars a la Segarra, Anna Maria Farré a l'Urgell i Josep Maria Gené al Segrià. Pel que fa al Pirineu, Jordi Fàbrega s'ocuparà de l'Alt Urgell, Josep Lluís Farrero a l'Alta Ribagorça, Jordi Casas al Jussà i Ferran Lloret al Sobirà.
Hi destaquen figures conegudes en l'àmbit nacional, com la de la periodista Pilar Calvo, habitual en mitjans de comunicació; o el diputat per Tarragona i secretari primer de la mesa del Parlament, Eusebi Campdepadrós. També hi abunden els diputats provincials (Lleida i Girona) i càrrecs del món local presents també en consells comarcals (Catalunya Central, Penedès i Alt Pirineu). Aquests són els nou noms més destacats, els dels coordinadors a les vegueries.
[seguiment]556[/seguiment]
Les noves cares lleidatanes del partit de Puigdemont
Eloi Bergós, Marc Solanes, Jordi Fàbrega i Anna Feliu, entre els noms més destacats
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de novembre de 2020 a les 22:35
Actualitzat el 29 de març de 2022 a les 13:09
Et pot interessar
-
Política El Pla d’Urgell pica a la porta de la Generalitat: «Prometen món rural, però no contesten el telèfon»
-
Política Aliança Catalana seria primera força a Lleida, segons un sondeig
-
Política Arnau Salat, nou alcalde de la Floresta després d’una moció de censura polèmica
-
Política L’Ajuntament de Mollerussa encalla amb un crèdit de dos milions i fa un toc d’atenció al servei de neteja
-
Política ERC pressiona el govern perquè les ajudes pels incendis no s’apaguin abans d’arribar
-
Política Mollerussa modifica la guia interventora per reduir la burocràcia i agilitzar els pagaments