El cap de llista de Junts pel Sí, Raül Romeva, ha insistit aquest dilluns en una entrevista a El País que ni el president de la Generalitat, Artur Mas, ni CDC dirigeixen el procés independentista: "No el pilota Mas ni Convergència. Ho fa una societat mobilitzada i això condiciona que hi hagi eleccions".
Romeva ha assegurat que en els debats electorals previs al 27 de setembre no defensarà la gestió de Mas, i ha apuntat que no pensa en fer balanç dels últims quatre anys, sinó en el que passarà d'aquí a 40 anys: "No defensaré polítiques de govern. És una llista excepcional, en un moment excepcional amb un objectiu excepcional".
Preguntat sobre si Mas serà reelegit president si Junts pel Sí guanya les eleccions, ha considerat que "no importa qui serà el president, és irrellevant", i ha subratllat que l'acord entre CDC i ERC en aquest sentit està supeditat a obtenir la majoria parlamentària.
Raül Romeva insisteix que Mas no pilota el procés i que no defensarà la seva gestió
Política
El cap de llista de Junts pel Sí concedeix una entrevista a "El País" on remarca l'excepcionalitat del 27-S
ARA A PORTADA
-
Política Lleida aprova les Ordenances Fiscals del 2027 amb l’abstenció d’ERC i Junts i el rebuig de la resta de l’oposició Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política Fèlix Larrosa: «El temps posarà Montse Mínguez al lloc que li correspon» Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política Qui és Sergi Vélez, la parella de Montse Mínguez a l'ull de l'huracà pels seus negocis immobiliaris Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política José Crespín, de l'ombra d'Àngel Ros a ser la cara de l'Estat a Catalunya Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
17 d’agost de 2015 a
les 07:55
Et pot interessar
-
Política
ERC Balaguer proposa commutar multes per treballs en benefici de la comunitat
-
Política Lleida rebrà 2,9 milions d’euros per impulsar places de residència universitària assequibles
-
Política ERC i Junts revalidarien l’escó a Lleida i el PSC podria perdre’n un, segons Sigma Dos
-
Política
Les tres lliçons del cas Mínguez
-
Política Montse Mínguez dimiteix per la polèmica immobiliària de la seva parella i no serà candidata pel 29-N
-
Política El cas Mínguez atia la pugna pel quart escó lleidatà
