La Fiscalia de Lleida ha arxivat la investigació a l'activista Josep Pàmies i l'entitat Dolça Revolució, denunciats per promocionar a través d'Internet els seus productes, entre els quals l'MMS, com a teràpies efectives per combatre al coronavirus i oferir consells de salut sense tenir titulació.
La fiscalia va obrir una investigació arran de les denúncies presentades contra Pàmies i la Dolça Revolució davant de diferents òrgans per part del Consell de Col·legis de Metges de Catalunya (CCMC), el Consejo General de Colegios Oficiales de Médicos (CGCOM) i l'Ilustre Colegio Oficial de Médicos de Alicante (ICOMA). El ministeri públic considera que els delictes investigats no s'han pogut acreditar i, per això, ha acordat arxivar les diligències.
Aquests col·legis de metges van denunciar Josep Pàmies i la Dolça Revolució per promocionar a través de diferents canals d'Internet com ara Youtube o dels webs dolcarevolucio.cat o pamiesvitae.com o brighteon.com, entre altres, els seus productes, entre els quals l'MMS com a teràpies efectives per lluitar contra la covid-19, i també per difondre consells de salut sense disposar de titulació.
Així mateix, durant la instrucció de l'expedient, el CCMC i l'ICOMA van posar en coneixement de la Fiscalia que els denunciats van remetre un correu electrònic des de l'adreça dulcecloro@protonmail.com a tots els col·legis de metges de l'Estat amb l'assumpte 'Sol·licitud ús Diòxid de clor'.
Amb les diligències efectuades, la Fiscalia de Lleida considera que no queda acreditat que els denunciats fabriquin o venguin el producte conegut com a MMS, ni tampoc que en promocionin la seva venda. Tampoc s'ha pogut constatar que elaborin, dispensin, subministrin o comerciïn amb aquest producte. D'altra banda, la Fiscalia assenyala que no té constància de denúncies per delictes de lesions o estafa contra Pàmies i la Dolça Revolució.
Arxivada la investigació contra Pàmies per promocionar tractaments amb MMS contra la covid-19
La Fiscalia de Lleida considera que els delictes denunciats per diferents col·legis de metges no s'han pogut acreditar
Ara a portada
-
Societat L'apagada a Lleida: barbacoes, sopars a les espelmes i comerços reinventats davant la foscor Oriol Almacellas Verdés
-
-
Societat «Vam fer el que ens agradaria que fessin per nosaltres»: solidaritat veïnal a l’Albi amb els 590 afectats del tren Oriol Almacellas Verdés
-
Societat Els CAP i hospitals de Lleida funcionen amb normalitat l'endemà de l'apagada elèctrica Redacció
-
Publicat el 17 de juny de 2020 a les 17:05
Actualitzat el 17 de juny de 2020 a les 17:07
Et pot interessar
-
Societat La Diputació de Lleida amplia els terminis d'ajuts i impostos per l'apagada elèctrica
-
Societat Tàrrega reforça la seva resposta davant les apagades amb generadors
-
Societat Els generadors mantenen la ramaderia del Pirineu durant l'apagada elèctrica
-
Societat La UdL recomana no fer activitats avaluables i suspendre l'activitat si persisteixen els talls