Els Mossos d'Esquadra van detenir aquest dijous passat un home com a presumpte autor d'un delicte contra la salut pública. Els agents va rebre l'avís d'un testimoni mentre estaven patrullant per Torres de Segre (Segrià). Aquest els alertava que hi havia una escomesa de llum irregular que entrava en un magatzem del carrer Príncep d'Astúries, en la carretera de sortida cap a Aitona.
Els policies es van desplaçar fins al lloc, i a partir de les primeres observacions van sospitar que podia ser un cultiu de marihuana. Van contactar amb la persona que es trobava a dins i un cop van accedir, van constatar que hi havia una instal·lació de cultiu d'uns 100 metres quadrats amb 1.100 plantes en la fase inicial de creixement.
Al lloc també hi van trobar làmpades, extractors, un filtre de carboni, una instal·lació de reg i un generador elèctric. D'altra banda, van localitzar tres bosses grans d'escombraries plenes de cabdells de marihuana amb un pes total de 19 kg i 500 testos amb restes de tija tallada d'una collita anterior.
Els agents van detenir l'home com a presumpte autor d'un delicte contra la salut pública. L'arrestat, de 55 anys i veí de Terrassa, passarà pròximament davant el jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Lleida.
Desmantellat un cultiu amb 1.000 plantes de marihuana a Torres del Segre
Els Mossos han detingut un home com a presumpte autor d'un delicte contra la salut pública
ARA A PORTADA
-
Detingut per atracar un supermercat de Lleida el perillós assassí que va sortir de la presó Redacció
-
Vigilància senzilla per a l'assassí no rehabilitat que surt de la presó de Lleida Àlvar Llobet i Sotelo
-
L'edifici de consultes externes de l'Arnau guanya el Premi Catalunya Construcció Àlvar Llobet i Sotelo
-
Un sanedrí d'economistes encén els llums d'alarma contra les apostes empobridores de Catalunya Ferran Casas i Manresa
-
Milers de docents es tornen a manifestar a Lleida en la quarta jornada de vaga Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
05 de novembre de 2021 a
les 22:38
Actualitzat el
05 de novembre de 2021 a les
22:41
Et pot interessar
-
Societat
Els docents aixequen el tall del túnel del Cadí després de dues hores
-
Societat
L'agenda del cap de setmana a Ponent: 16 i 17 de maig
-
Societat
El consum d'alcohol és l'addició que més es tracta a Lleida
-
Societat
Els docents tallen l'N-240 a Lleida en una nova jornada de vaga
-
Societat
La demarcació de Lleida lidera el repunt de preus amb una variació interanual a l’abril del 3,7%
-
Societat
Govern, Diputació i ajuntaments invertiran 18,4 milions en tres eixos viaris de les Garrigues Altes
