Els Mossos d'Esquadra van detenir aquest dijous passat un home com a presumpte autor d'un delicte contra la salut pública. Els agents va rebre l'avís d'un testimoni mentre estaven patrullant per Torres de Segre (Segrià). Aquest els alertava que hi havia una escomesa de llum irregular que entrava en un magatzem del carrer Príncep d'Astúries, en la carretera de sortida cap a Aitona.
Els policies es van desplaçar fins al lloc, i a partir de les primeres observacions van sospitar que podia ser un cultiu de marihuana. Van contactar amb la persona que es trobava a dins i un cop van accedir, van constatar que hi havia una instal·lació de cultiu d'uns 100 metres quadrats amb 1.100 plantes en la fase inicial de creixement.
Al lloc també hi van trobar làmpades, extractors, un filtre de carboni, una instal·lació de reg i un generador elèctric. D'altra banda, van localitzar tres bosses grans d'escombraries plenes de cabdells de marihuana amb un pes total de 19 kg i 500 testos amb restes de tija tallada d'una collita anterior.
Els agents van detenir l'home com a presumpte autor d'un delicte contra la salut pública. L'arrestat, de 55 anys i veí de Terrassa, passarà pròximament davant el jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Lleida.
Desmantellat un cultiu amb 1.000 plantes de marihuana a Torres del Segre
Els Mossos han detingut un home com a presumpte autor d'un delicte contra la salut pública
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de novembre de 2021 a les 22:38
Actualitzat el 05 de novembre de 2021 a les 22:41
Et pot interessar
-
Societat Lleida reactiva les converses per construir la primera gran mesquita
-
Societat Reobren les piscines d’Almacelles després de detectar-hi excrements humans
-
Societat Tall d’aigua general a les Borges Blanques per una avaria a la xarxa
-
Societat La nova estació d’autobusos de Lleida amb 28 andanes obrirà al primer trimestre del 2026
-
Societat Avaria a la catenària deixa sense trens el tram entre Lleida i Juneda
-
Societat Trànsit reforça els radars i els controls a les carreteres de Ponent