El director d'Afers Penitenciaris, César Galván, s'ha reunit aquest divendres amb representants sindicals de la presó de Lleida al mateix centre penitenciari per escoltar les seves reivindicacions.
Segons els sindicats, Galván entén les seves demandes però els ha demanat "temps" per analitzar la situació. Sindicats i treballadors del centre s'han concentrat davant l'Institut d'Estudis Ilerdencs (IEI), on Galván ha assistit a la inauguració de l'exposició del 33è Premi Marraco, organitzada pel Centre Penitenciari de Ponent, per tornar a fer visibles el seu malestar.
"Estem farts d'esperar i seguirem amb les mobilitzacions perquè no volem ser corresponsables d'un desastre", ha dit Modesto Breciano, del CSIF a Lleida.
El Govern demana «temps» per valorar solucions als problemes de la presó
Societat
Els sindicats s'han reunit amb César Galván i s'han tornat a concentrar per reclamar solucions
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de novembre de 2021 a
les 15:48
Actualitzat el
19 de novembre de 2021 a les
15:55
Et pot interessar
-
Societat
Mor un jove en caure-li a sobre una paret mentre rehabilitava una casa al Pallars Sobirà
-
Societat
Denuncien el «col·lapse» del sistema de cites d'estrangeria a Lleida i reclamen solucions
-
Societat
Els veïns afectats per l’incendi del bloc de Balàfia de Lleida entren lentament a recuperar pertinences
-
Societat
Mor un home de 57 anys per un infart minuts abans de veure l'eclipsi
-
Societat
Eufòria durant la cobertura total del Sol als punts d’observació de Lleida
-
Societat
Els hotels a Lleida arriben al 100% de l'ocupació per l'eclipsi
