El director d'Afers Penitenciaris, César Galván, s'ha reunit aquest divendres amb representants sindicals de la presó de Lleida al mateix centre penitenciari per escoltar les seves reivindicacions.
Segons els sindicats, Galván entén les seves demandes però els ha demanat "temps" per analitzar la situació. Sindicats i treballadors del centre s'han concentrat davant l'Institut d'Estudis Ilerdencs (IEI), on Galván ha assistit a la inauguració de l'exposició del 33è Premi Marraco, organitzada pel Centre Penitenciari de Ponent, per tornar a fer visibles el seu malestar.
"Estem farts d'esperar i seguirem amb les mobilitzacions perquè no volem ser corresponsables d'un desastre", ha dit Modesto Breciano, del CSIF a Lleida.
El Govern demana «temps» per valorar solucions als problemes de la presó
Els sindicats s'han reunit amb César Galván i s'han tornat a concentrar per reclamar solucions
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de novembre de 2021 a les 15:48
Actualitzat el 19 de novembre de 2021 a les 15:55
Et pot interessar
-
Societat L’Arnau de Vilanova vol incorporar un tercer robot quirúrgic Da Vinci
-
Societat Crítiques a la retirada dels tècnics de manteniment a l’helicòpter medicalitzat de Tremp
-
Societat Serrano jura com a Copríncep d’Andorra i es compromet amb els valors democràtics
-
Societat La UdL tindrà un nou rector al novembre
-
Societat La CUP i Fruita amb Justícia Social denuncien la mort d’un temporer a Fraga
-
Societat Una alumna de la Seu d’Urgell, la millor nota de les PAU a Lleida