"No hem tingut la capacitat per guanyar un partit que volíem guanyar. No hem tingut les opcions que hauríem volgut"
"Sabor amarg perquè no veníem a guanyar. És veritat que era el darrer partit de la temporada però ens ha faltat pes i joc. Més decisió i certesa"
"Fins fa dos dies la possibilitat del play-off estava present, però nosaltres hauríem d'haver exposat més arguments per guanyar el partit. Fins i tot teníem menys tensió i, per tant, menys pressa per fer les coses bé"
"Hem lluitat contra un munt de circumstàncies en contra durant l'inici de la temporada. Es va corregir l'equip durant l'hivern però el llast de la primera volta ha passat factura"
"Aquesta setmana m'he de reunir amb la directiva i a partir d'aquí serà comunicada la decisió del club. Jo estic conforme amb la feina feta durant la temporada i durant la segona volta hem mirat cap amunt i hem fet números de play-off. Ens hagués agradat fer play-off però. M'agradaria continuar però si canvien moltes coses al club"
Gustavo Siviero: «M'agradaria continuar, però han de canviar moltes coses»
La roda de premsa del tècnic del Lleida Esportiu en cinc frases
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de maig de 2017 a les 20:03
Actualitzat el 14 de maig de 2017 a les 20:17
Et pot interessar
-
Societat El Pla d'Urgell desplega una estratègia comarcal per fomentar la lectura
-
Societat L’IEI invertirà 600.000 euros en la memòria democràtica a les terres de Lleida
-
Societat La Diputació invertirà 1,5 milions en suport a persones amb discapacitat fins al 2028
-
Societat La Guàrdia Urbana de Balaguer enxampa una empresa abocant runa de manera il·legal
-
Societat L’església de Sant Antoni de Lleida es prepara per a una nova fase de restauració
-
Societat Els agricultors del Pallars aposten pels drons per tractar les oliveres