La Regidoria de Participació Ciutadana que encapçala Anna Vives ha posat en marxa a través de la web de l'Ajuntament de la Seu d'Urgell (www.laseu.cat) un banner per tal que totes les associacions, entitats i clubs de la ciutat puguin actualitzar les seves dades o crear de nou el seu perfil.
Des de l'Ajuntament urgellenc es demana que tot el teixit social urgellenc que es troba associat modifiqui allò que calgui o que simplement es doni d'alta. L'objectiu d'aquesta iniciativa és que des del web municipal tothom pugui tenir accés a conèixer quines associacions, entitats o clubs existeixen a la Seu d'Urgell, en quin àmbit treballen i quin és el seu contacte.
Una vegada s'hagi portat a terme tot aquest procés, apareixerà de forma estàtica un apartat a la pàgina principal del web on consultar aquesta base de dades.
L'Ajuntament de la Seu actualitza la base de dades d'associacions per penjar-les a la seva web
A través d'un banner que s'ha obert aquest dimarts a la web municipal www.laseu.cat
ARA A PORTADA
Publicat el
16 d’agost de 2011 a
les 13:00
Et pot interessar
-
Societat
L'asfíxia del petit comerç: el sector sacrifica el seu marge per frenar la crisi energètica
-
Societat
Salut i la Paeria planifiquen l’ampliació del CAP Balàfia per pal·liar la manca d’espai
-
Societat
«Salaris de privada per a una gestió pública»: les residències Balàfia es rebel·len contra l'asfíxia laboral
-
Societat
L’Escola Minerva de Lleida també suspèn sortides i activitats familiars com a mesura de protesta
-
Societat
Desallotgen un campament il·legal que hi havia en un dels accessos a Lleida
-
Societat
La Noguera instaura un guardó de Memòria Democràtica en record de Clàudia Pérez Álvaro
