
Un operari netejant la placa de record del president Companys Foto: Oriol Bosch
Una empresa especialitzada s'ha ocupat de netejar el memorial Lluís Companys del Tarròs, que ha estat atacat aquest dilluns amb pintura, de la que ja no en queda ni rastre. L'alcalde de Tornabous, Amadeu Ros, ha explicat que els Mossos d'Esquadra estan investigant el contingut de la gravació de les càmeres de vídeovigilància que es van instal·lar al monument fa poc més d'un any arrel d'un altre atac en què es va arrencar el cap del monument que representa la figura de Companys.
Ros ha volgut transmetre un missatge als qui tenen intenció d'atemptar contra el monument i el centre de Companys i ha remarcat que si volen ''que ho facin però ho arreglarem, per tant, no cal que perdin més el temps''.
El monument doncs, està preparat per tal que dijous a la tarda pugui acollir l'homenatge institucional que es fa cada any amb motiu de l'aniversari de l'afusellament del president Companys a mans del franquisme. El representant del Govern en aquesta ocasió serà el conseller d'Agricultura, Jordi Ciuraneta.