Dos persones han resultat ferides aquest dilluns a la tarda com a conseqüència d’una col·lisió entre dos turismes a la C-1412b, al terme municipal d’Isona. L’avís de l’accident s’ha donat al voltant de les 17:40 hores quan, per causes que es desconeixen, dos vehicles han topat frontalment a l’encreuament sud d’Isona. Segons alguns testimonis, l’accident s’ha produït sota una intensa pluja.
Com a conseqüència de l'impacte, dos persones han resultat ferides de gravetat i quatre més han quedat ferides de caràcter lleu. No obstant això, totes elles han estat traslladades a l’Hospital del Pallars de Tremp. L’accident ha provocat algunes cues, ja que s’ha donat pas alternatiu al trànsit i en algun cas, especialment quan ha aterrat l’helicòpter, s’ha hagut de tallar la carretera.
Sis ferits en un xoc frontal entre dos turismes a la C-1412b
Societat
El sinistre s’ha produït a l’encreuament sud de la població en un moment en què la precipitació era abundant
ARA A PORTADA
-
Societat L'incendi de la Franja de Ponent deixa 240 evacuats i 2.500 hectàrees cremades Natàlia Pinyol
-
Societat El nou Palau de Vidre de Lleida obre les portes després de tres anys de remodelació Redacció
-
Successos Llibertat vigilada per al menor detingut per l’atropellament mortal d’un usuari de patinet a Lleida Redacció
-
Successos L’Audiència Nacional autoritza l’extradició al Marroc d’un veí de Lleida acusat de liderar una xarxa de tràfic de fàrmacs Redacció
-
Societat Lucia Garcia, millor nota de la selectivitat a Lleida: «L'esforç ha valgut la pena» Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
28 de maig de 2018 a
les 23:06
Et pot interessar
-
Societat
Les exportacions lleidatanes continuen en caiguda lliure
-
Societat
Ponent arriba als 43 graus en el segon dia de l’onada de calor
-
Societat
Sant Joan, la festa pagana del solstici
-
Societat
Els agricultors de Ponent adapten les jornades per la calor extrema amb puntes de fins a 43 graus
-
Societat
Al desert de la calor
-
Societat
Piscines plenes i carrers buits en la primera onada de calor a Lleida
