En aquest primer cap de setmana s'aplicaran tarifes reduïdes en el preu dels forfets, el forfet d'adult costarà 25 euros; el de jove, 21,50 euros, i l'infantil, 18,50 euros. A més de les pistes d'esquí entren en funcionament altres serveis com les biciletes de neu, les motos de neu o els vols en helicòpter.
El sector d'Arcalís obrirà el 60% dels seus remuntadors, donant accés a més del 40% de pistes, entre elles la Basera, la Bassa, la Coma, la Canaleta i la Balma. També estarà operatiu el Jardí de Neu. Les cotes en aquest sector ronden els 50 centímetres de neu pols.
A l'estació d'Arinsal obriran el 54% de remuntadors, destacant el telecabina el Oriols, que accedeix des del poble al centre de serveis Comallemple. Aquest remuntador dona accés al 53% de pistes obertes. La Solana i Les Fonts són dos de les pistes que permetran baixar donis del Pic Negre fins a la base de l'estació.
Finalment, a Pal, el 40% de remuntadors permetran obrir el 61% de pistes. En aquest cas, el telecabina de la Massana ja estarà operatiu com també el telecadira el Catau, que accedeix al Pic del Catau i permet baixar fins a la base en la Caubella.
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de novembre de 2010 a les 18:53
Et pot interessar
-
Societat Reobren les piscines d’Almacelles després de detectar-hi excrements humans
-
Societat La nova estació d’autobusos de Lleida amb 28 andanes obrirà al primer trimestre del 2026
-
Societat Avaria a la catenària deixa sense trens el tram entre Lleida i Juneda
-
Societat Trànsit reforça els radars i els controls a les carreteres de Ponent
-
Societat Augmenta el rastre de drogues com la cocaïna i la ketamina a les aigües residuals de Lleida
-
Societat Raimat enceta una verema marcada pel fred amb bones previsions de qualitat