La Sala Gran del Teatre Kursaal acollirà aquesta temporada un nou abonament del Toc de Teatre amb 4 propostes escèniques que portaran al Kursaal grans noms de l'escena catalana. Obrirà el Toc el 29 i 30 de setembre "Èdip" de Sòfocles amb una nova versió de Jeroni Rubió Rodon, dirigida per Oriol Broggi i protagonitzada per Julio Manrique, i que aquests dies s'està representant al Teatre Romea de Barcelona.
La segona obra del Toc és "Sopa de pollastre i ordi" d'Arnold Wesker i dirigida per Ferran Utzet que es podrà veure el 27 i 28 d'octubre. Ambientada a Londres i abraçant més de vint anys, de 1936 a 1956, "Sopa de pollastre amb ordi" explica la història d'una família de classe obrera, els Kahn, en un món que canvia a tota velocitat. Una producció de La Perla 29 que ha obtingut un gran èxit de crítica i públic a la Biblioteca Nacional de Catalunya.
Els dies 24 i 25 de novembre es podrà veure "Un cop l'any" de Bernard Slade, sota la direcció d'Àngel Llàcer i interpretada per Mar Ulldemolins i David Verdaguer. La divertida comèdia "Un cop l'any" és l'adaptació de "Same Time, Next Year" un espectacle original que va triomfar als anys 70 a Broadway i que mostra la relació en secret entre dos amants que decideixen trobar-se només un cop l'any, el mateix dia, a la mateixa habitació, mentre la resta de la seva vida segueix amb els seus matrimonis i fills.
La quarta obra del Toc de Teatre serà "Les noies de Mossbank road" d'Amelia Bullmore amb l'aclamat muntatge dirigit per Sílvia Munt i protagonitzat per Clara Segura, Marta Marco i Cristina Genebat que acollirà la Sala Gran el 15 i 16 de desembre. "Les noies de Mossbank Road" és una història que ens parla de l'amistat que sorgeix en un espai de llibertat com és un pis d'estudiants, lluny del pes de la família.
Com és habitual, de totes quatre obres se n'ha programat una doble funció: dissabte a les 21h, i diumenge a les 18h a la sala gran del Kursaal.
L'abonament del Toc de Teatre es posarà a la venda dissabte, 16 de juny a partir de les 10:00h, i les entrades soles dels espectacles del Toc, el dimecres, 20 a partir de les 18:00h a les taquilles del Kursaal, i per internet. El preu de l'abonament serà de 74€. I cada obra per separat tindrà un preu de 26€, excepte en el cas de ‘Èdip', que costaran 28€.
«Èdip» amb Julio Manrique, obrirà el nou Toc de Teatre del Kursaal
Dins de l'abonament teatral hi haurà també "Sopa de pollastre amb ordi", "Un cop l'any" i "Les noies de Mossbank road"
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de maig de 2018 a les 13:50
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Se suspèn el Pessics de Vida amb Mario Gas previst per al 28 de maig
-
Cultura i Mitjans El Tribunal Suprem no admet a tràmit el recurs de Transversal pel projecte museogràfic del Museu del Barroc
-
Cultura i Mitjans «L'alcova vermella» en ràdioteatre dona el tret de sortida als actes Balaguer
-
Cultura i Mitjans La basílica de la Seu presenta el primer cicle d'orgue Magí Pontí
-
Cultura i Mitjans L'Auditori de Sant Francesc es converteix en un plató cinematogràfic durant quatre setmanes
-
Cultura i Mitjans Joaquim Falcó dona a l'Ajuntament de Manresa el quadre que va il·lustrar el cartell de la Festa de la Llum 2025