El primer festival Maquisfest portarà els autors d'«Els Segadors» heavy a Sallent

El festival, que servirà també per presentar la nova cervesa artesana Odo de Randulf 1055, tindrà lloc divendres a la Torre d'en Roca

Publicat el 22 d’octubre de 2018 a les 09:42
Actualitzat el 22 d’octubre de 2018 a les 09:47
Sallent celebrarà divendres la primera edició del festival Maquisfest, un esdeveniment musical a l'aire lliure que tindrà lloc a partir de les 8 del vespre a la masia mil·lenària la Torre d'en Roca. El concert comptarà amb els grups catalans de rock i metal Nöctambuls, IceStorm, Forja i els americans A Sound of Thunder, famosos per la seva versió heavy de l'himne nacional de Catalunya Els Segadors.
 
Durant l'acte, el grup Agrofresc presentarà la seva nova cervesa artesana Odo de Randulf 1055; una cervesa lager, d'estil bohemian pilsen, que dona nom i commemora el primer aloer de la masia Torre d'en Roca en l'any 1055. 

L'esdeveniment comptarà amb més de quatre hores de música i food trucks. Per assistir al festival es poden comprar les entrades anticipades a 3 euros amb una cervesa artesana inclosa a www.maquisfest.cat.