Aquest divendres 14 de maig a les 8 del vespre, el pavelló municipals d'esports de Sant Fruitós de Bages serà l'escenari on la cantant barcelonina Suu presentarà el seu darrer treball, Ventura, produït per Carlos Sadness.
Aquest treball, publicat el 2020, conté èxits com Tant de bo o Eres un temazo, dues cançons que han convertit Suu en una de les artistes catalanes més seguides i escoltades. Les entrades per al concert es poden adquirir de forma anticipada al preu de 10 euros en aquest enllaç.
L'aforament al pavelló municipal està limitat a 500 persones i el concert es desenvoluparà amb el públic assegut i totes les mesures sanitàries vigents.
Suu portarà el seu pop intimista al pavelló municipal de Sant Fruitós aquest divendres al vespre
L'aforament està limitat a 500 persones i el concert es desenvoluparà amb el públic assegut i totes les mesures sanitàries vigents
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de maig de 2021 a les 16:18
Actualitzat el 10 de maig de 2021 a les 16:26
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans ERC qüestiona la cessió de Vallhonesta i reclama que l'ermita sigui propietat pública
-
Cultura i Mitjans «Esclat», de Jordi Cirera, guanya el concurs de cartell de la Festa Major de Sallent 2025
-
Cultura i Mitjans Sant Vicenç de Castellet pren les regnes de Vallhonesta per garantir-ne la preservació
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà les primeres Jornades d'Arc Barroc de Catalunya
-
Cultura i Mitjans La Tomacada reuneix més de 250 persones a Sant Fruitós en la seva 12a edició
-
Cultura i Mitjans Unes 1.800 persones participen en les activitats d'estiu per fomentar la convivència i el català a Manresa