
MBici proposa seguir en bicicleta el Camí Ignasià des de Castellnou de Seana fins a Manresa els propers 18, 19 i 20 de maig, revivint els últims trams del camí que va fer Sant Ignasi de Loiola fins arribar a Manresa: Castellnou de Seana, Verdú, Cervera, Igualada i Montserrat. El punt de trobada serà el local d'MBici (c/ Bruc, 59) el dissabte a 3/4 de 9 del matí. El preu, que inclou allotjament i àpats és de 130 euros, i de 106 per als Amics d'MBici i els menors de 12 anys. L'ús de bici té un suplement de 5 euros/dia. Cal fer la inscripció a mbici@mbici.cat o als telèfons 938725828 o 629321760.
Altres activitats d'MBici per als propers dies:
Dissabte 11 de maig Festival de Cinema Clam
Enguany, el Clam i MBici s'han posat d'acord per oferir una activitat combinada bicicleta + dinar + cinema.
Lloc de sortida: local d'MBici (C/Bruc 59 Manresa)
Hora de sortida: 12.30 h
Recorregut: Viladordis, Llobregat, monestir de Sant Benet, pont medieval, Navarcles.
Dinar al restaurant la Mediterrània de Navarcles. Arribada prevista: 14.00-14.30
Sessió a les 17.00, que acaba cap a les 19.00:
Curt a concurs: "Androginia" de Daniel Matesana
Mostra de Cinema: "Mapa" de Leon Siminiani
Hora prevista de retorn a Manresa: 20 h
Preu per persona: 20€ (inclou dinar i peli).
Suplement per llogar bici: 2€
Diumenge 12 de maig Cal Fuster Mel, Apicultura
S'anirà per Castellnou de Bages, la torre del Moro i les Vilaredes. Passant per Castelladral i arribant a cal Fuster. Allà expliquen el procés d'elaboració de la mel que fan les abelles. Els més atrevits podran posar-se un vestit de protecció per veure com treballen les abelles. També es coneixeran diverses instal·lacions d'una casa de pagès per tenir autonomia: pantalles solars, forn de pa, horta i aviram. Dinar i tornar per Súria i el camí de la Sal.
Durada: de 9 del matí a mitja tarda
Punt de trobada: carrer del Bruc, 59
Preu: 22 € (inclou el dinar)
Amics d'MBici i menors de 12 anys: 14,5 €
Ús de bici: 2€
Dissabte 18 de maig El Molí El Collbaix, Celler de vi de DO del Pla de Bages
Anada per Sant Joan de Vilatorrada, visita al celler de producció ecològica, ubicat a la base de l'emblemàtic Collbaix, i tornada pel camí de Rajadell.
Durada: de 10 del matí al migdia
Punt de trobada: carrer del Bruc, 59
Preu: 16 €
Amics d'MBici: 9 €
Menors de 12 anys: gratuït
Ús de bici: 2€
Diumenge 19 de maig Les Arnaules, Horta de Viladordis
Es passa pel nucli de Viladordis, l'ermita de la Salut i les Marcetes. S'arriba a les Arnaules. Allà mostren com tenen els horts i quina feina fan aquesta època de l'any. S'esmorza pa amb tomàquet i productes de Viladordis. Es torna envoltant el Parc de Bufalvent i camí del Malbalç.
Durada: de 10 del matí al migdia
Punt de trobada: carrer del Bruc, 59
Preu: 13 €
Amics d'MBici i menors de 12 anys: 8 €
Ús de bici: 2€