Diamatralment oposats al discurs de l'Ajuntament, els membres d'Arran consideren que eliminar la gratuïtat de la zona blava "no té sentit", sobretot tenint en compte que "en el context en què ens trobem encara hi ha severes restriccions de mobilitat". En aquesta línia, l'organització juvenil de l'Esquerra Independentista assenyala contundentment l'empresa concessionària de la zona blava, EYSA (Estacionamientos y Servicios), com a màxima responsable de la situació: "no és només que s'embutxaqui grans quantitats econòmiques anualment, sinó que en el contracte que va signar amb l'Ajuntament, aquest darrer es va comprometre a garantir el marge de benefici de l'empresa".
Arran saboteja 23 parquímetres de la zona blava de Manresa
L'organització juvenil de l'Esquerra Independentista carrega contra la decisió de reactivar l'estacionament de pagament
ARA A PORTADA
-
Del Bloody Mary al coulant: el tomàquet inspira el sopar de temporada d'estiu a Manresa Pere Fontanals
-
-
«He arribat a un punt de bloqueig mental: ja no podia continuar exercint el lideratge» Pere Fontanals
-
-
Lerato Pagés, sisena dels 100 metres tanques a l'Europeu sub23 amb marca destacada a semifinals Pere Fontanals
Publicat el 11 de maig de 2020 a les 13:45
Actualitzat el 11 de maig de 2020 a les 18:57
Inhabilitar els parquímetres de la zona blava. Això és el que van decidir fer els membres d'Arran Manresa després que l'Ajuntament de Manresa fes públic que aquest dilluns, 11 de maig, reactivaria l'estacionament de pagament degut "a l'increment progressiu de la mobilitat i a l'inici de la reactivació de l'activitat econòmica a la ciutat"; dues casuístiques que, en paraules del consistori, "fan necessari que hi torni a haver espais disponibles per a l'aparcament en rotació", sobretot a la zona del centre. En total n'han malmès 23.
Diamatralment oposats al discurs de l'Ajuntament, els membres d'Arran consideren que eliminar la gratuïtat de la zona blava "no té sentit", sobretot tenint en compte que "en el context en què ens trobem encara hi ha severes restriccions de mobilitat". En aquesta línia, l'organització juvenil de l'Esquerra Independentista assenyala contundentment l'empresa concessionària de la zona blava, EYSA (Estacionamientos y Servicios), com a màxima responsable de la situació: "no és només que s'embutxaqui grans quantitats econòmiques anualment, sinó que en el contracte que va signar amb l'Ajuntament, aquest darrer es va comprometre a garantir el marge de benefici de l'empresa".
Diamatralment oposats al discurs de l'Ajuntament, els membres d'Arran consideren que eliminar la gratuïtat de la zona blava "no té sentit", sobretot tenint en compte que "en el context en què ens trobem encara hi ha severes restriccions de mobilitat". En aquesta línia, l'organització juvenil de l'Esquerra Independentista assenyala contundentment l'empresa concessionària de la zona blava, EYSA (Estacionamientos y Servicios), com a màxima responsable de la situació: "no és només que s'embutxaqui grans quantitats econòmiques anualment, sinó que en el contracte que va signar amb l'Ajuntament, aquest darrer es va comprometre a garantir el marge de benefici de l'empresa".
Et pot interessar
-
Societat Afectacions de trànsit en un tram del passeig del Riu, dissabte i diumenge
-
Societat Talls de trànsit puntuals al carrer Camp i Fabrés, la nit de diumenge a dilluns
-
Societat El Centre Residencial La Llum celebra 23 anys amb una setmana d'activitats lúdiques i comunitàries
-
Societat Endesa modernitza la xarxa elèctrica de Sant Feliu Sasserra
-
Societat El Meteocat confirma un esclafit al Bages
-
Societat Els 8 refugis climàtics de Manresa per superar la calor