La revista manresana El Pou de la Gllina va lliurar dimecres els premis Oleguer Bisbal 2018, en un acte que es va portar a terme a la sala d'actes del Centre Cultural el Casino, en el marc de l'acte central de celebració dels 31 anys de la revista manresana d'informació i opinió.
En el transcurs de l'acte, que va comptar amb l'assistència de l'alcalde de Manresa, Valentí Junyent, i la regidora de Cultura, Anna Crespo, es va fer el lliurament dels vint-i-tresens Premis Oleguer Bisbal, escollits com sempre per votació popular entre els lectors de la revista.
Els guardons d'aquest any, modelats per Aurora Pérez sobre el personatge creat pel dibuixant Manel Fontdevila, es van atorgar a les Germanes Caputxines del convent del carrer Talamanca (Premi Oleguer Bisbal 2018 a les "manresanes més manresanes"), a l'empresari informàtic Josep Olivet Torras, cap de Fibracat (Premi Oleguer Bisbal 2018 al manresà del Pou), i a la colla castellera Tirallongues (Premi Oleguer Bisbal 2018 als manresans d'actualitat).
El Pou reconeix les Caputxines, Josep Olivet i els Tirallongues, amb l'Oleguer Bisbal
La revista manresana va lliurar els premis en el marc de l'acte central de celebració dels seus 31 anys
Ara a portada
Publicat el 03 de maig de 2018 a les 12:30
Actualitzat el 03 de maig de 2018 a les 12:51
Et pot interessar
-
Societat L'Ajuntament Manresa sensibilitzarà contra la LGTBI-fòbia amb activitats durant tot el maig
-
Societat La Jornada Catalana de la Mobilitat 2025 portarà a Manresa l'aplicació de la IA en les ciutats
-
Societat L'Ajuntament programa un cicle de xerrades sobre consum adreçades a persones grans
-
Societat Més de 1.200 professionals de l'atenció primària de la Catalunya Central es formen en un nou espai de simulació