Endesa ha reobert al públic la seva xarxa d'atenció al client de tota la Catalunya Central. Ho fa en línia al pla de desescalada establert per les autoritats arran de la crisi sanitària provocada per la Covid-19 i en totes aquelles regions sanitàries que han passat a la fase 1. És el cas també de Girona, Lleida, l'Alt Penedès i el Garraf, que se sumen a la reobertura de centres que es va duu a terme la setmana passada al Camp de Tarragona, les Terres de l'Ebre i l'Alt Pirineu-Aran.
En concret, la Companyia reprèn l'activitat presencial als quatre punts de servei que hi ha a la regió central: a Berga, Igualada, Manresa i Vic. Tot i així, s'ha incorporat un sistema de cita prèvia que es recomana utilitzar per a evitar aglomeracions, així com per poder millorar l'atenció a les necessitats d'assessorament de cada client i poder aplicar correctament les mesures d'higiene i seguretat establertes.
Per a reservar dia i hora, els clients que ho desitgin poden demanar cita online al web d'Endesa Energia o bé a Energia XXI.
Endesa reobre la xarxa d'atenció presencial als clients de la Catalunya Central
Ja estan operatius els punts de servei que hi ha a Berga, Igualada, Manresa i Vic
Ara a portada
Publicat el 20 de maig de 2020 a les 09:16
Et pot interessar
-
Societat L'Ajuntament Manresa sensibilitzarà contra la LGTBI-fòbia amb activitats durant tot el maig
-
Societat La Jornada Catalana de la Mobilitat 2025 portarà a Manresa l'aplicació de la IA en les ciutats
-
Societat L'Ajuntament programa un cicle de xerrades sobre consum adreçades a persones grans
-
Societat Més de 1.200 professionals de l'atenció primària de la Catalunya Central es formen en un nou espai de simulació