L'escola Valldaura ha estrenat un nou rocòdrom que ha implicat un intens treball de l'alumnat de l'escola pública del barri. L'estrena del rocòdrom aquest dilluns ha culminat un projecte que es va iniciar el curs passat amb l'alumnat de primer curs que es van implicar, de forma directa, en la millora de les zones d'esbarjo, segons les seves necessitats.
La primera activitat que van fer va ser visitar altres patis de la ciutat per conèixer-los i veure possibles accions per a millorar el seu centre.
Rocòdrom
Després de moltes converses entre alumnat, mestres i família va semblar que l'opció més adequada era fer un rocòdrom. A partir d'aquí va començar un altre treball intens per als alumnes: decidir ubicació, costos i dissenyant el mural de la paret.
I no només això, van visitar el Pati Vertical per demanar assessorament per a la construcció d'un rocòdrom, van contactar amb empreses especialitzades per saber com s'havia d'homologar una instal·lació d'aquest tipus en una escola.
Mans a l'obra
Un cop tot aquest treball previ va estar fet i consensuat els propis alumnes i mestres van començar a treballar en l'adequació de l'espai per tal que l'emprea gecko walls hagi pogut instal·lar el rocòdom que ha quedat inaugurat aquesta mateixa setmana.
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de novembre de 2018 a les 18:18
Et pot interessar
-
Societat La consulta d'ostomies d'Althaia obté una certificació de bones pràctiques en humanització
-
Societat La Unitat de Lípids i Risc Vascular d'Althaia compleix 25 anys
-
Societat Una seixantena de persones participen en la Let's Clean Up Europe de Súria
-
Societat Aquest dimarts es reobrirà el trànsit del carrer Martí Julià de Manresa
-
Societat L'Escola de Salut de Sant Fruitós proposa noves activitats per a la gent gran
-
Societat Les obres vinculades a l'operació Guimerà inicien dimarts una nova fase al carrer Saclosa