L'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages ha programat una formació per a les persones interessades a gestionar els punts liles que s'instal·len durant diversos esdeveniments populars al municipi.
Aquesta formació es realitzarà el divendres 18 de febrer, a les 4 de la tarda, a la Biblioteca Municipal. Les persones interessades en participar-hi han d'inscriure's prèviament a aquest enllaç.
Els punts liles són espais d'informació i acompanyament per a les possibles víctimes d'agressions de caràcter sexista, assetjaments, tocaments sense permís, comentaris ofensius o agressions de qualsevol mena. Aquests punts s'instal·len durant les activitats d'oci nocturn per tal de garantir espais lliures de violències sexuals.
Sant Fruitós organitza una formació per a ser voluntari d'un punt lila
Aquests punts s'instal·len durant les activitats d'oci nocturn per tal de garantir espais lliures de violències sexuals
ARA A PORTADA
-
-
Extraordinaria actuació dels sub23 i sub18 de l'Avinent Manresa als estatals d'atletisme Pere Fontanals
-
Manresa celebra la seva primera Festa de l'Orgull amb música, reivindicació i festa oberta Pere Fontanals
-
-
«Glòria 27, o el mite de l'èxit»: el nou projecte teatral bagenc que interpel·la sobre el mite de l'èxit Pere Fontanals
Publicat el 15 de febrer de 2022 a les 11:03
Actualitzat el 15 de febrer de 2022 a les 11:07
Et pot interessar
-
Societat Retards de més d'una hora a l'R4 entre Manresa i Terrassa per l'avaria d'un tren
-
Societat Manresa intensifica la lluita contra el mosquit tigre amb una campanya de prevenció
-
Societat La Unitat de Pneumologia Intervencionista d'Althaia rep l'acreditació d'excel·lència
-
Societat Tall de trànsit al carrer de la Dama, del 7 a l'11 de juliol
-
Societat Tall de trànsit al carrer Maternitat d'Elna, diumenge
-
Societat La brigada de barri completa 105 actuacions de millora a l'espai públic del Xup