Una setantena de nedadors van participar diumenge a la piscina de Santpedor a la iniciativa Mulla't, que promou la Fundació Esclerosi Múltiple i a la qual l'Ajuntament de Santpedor es va adherir amb l'objectiu principal de conscienciar la societat respecte a la malaltia i captar fons per a la investigació.
La piscina de Santpedor va habilitar dos carrils per capbussar-se i nedar com a acte simbòlic de lluita contra l'esclerosi múltiple, i al llarg del matí es van nedar un total 42.600 metres.
L'esdeveniment, que es celebra de forma simultània a 600 piscines de tot Catalunya, és la principal campanya de captació de fons d'aquesta fundació a través de la venda del material de marxandatge que durant tot el dia es va poder adquirir als equipaments col·laboradors, i que en el cas de les piscines municipals de Santpedor va esgotar existències.
Santpedor neda més de 42.000 metres per l'esclerosi múltiple
La piscina de Santpedor va habilitar dos carrils per capbussar-se i nedar en el marc de la iniciativa Mulla't
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de juliol de 2022 a les 15:32
Actualitzat el 12 de juliol de 2022 a les 15:39
Et pot interessar
-
Societat Omella recordarà a Lleó XIV el mil·lenari de Montserrat
-
Societat Súria instal·la quatre contenidors per a la recollida exclusiva de restes vegetals de l'horta
-
Societat L'ICS Catalunya Central reuneix tots els equips directius del territori en la seva Jornada Anual
-
Societat Manresa acollirà la jornada inaugural d'un congrés internacional sobre educació en salut
-
Societat Afectacions de trànsit per treballs d'Aigües de Manresa al carrer Martí Julià
-
Societat Tall de trànsit al carrer Jaume I de Manresa, dilluns al matí