Aquest dissabte s'ha celebrat a Barcelona la jornada Quin és l'impacte de l'Educació Social als centres educatius? per presentar l'informe que el Col·legi d'Educadores i Educadors Socials de Catalunya (CEESC) ha fet sobre la feina feta el curs passat per professionals en escoles i instituts, cinc dels quals de la Catalunya Central i dos a Manresa.
Durant l'acte, que s'ha celebrat al Centre Cívic Joan Oliver Pere Quart de Barcelona, s'ha evidenciat la necessitat que hi hagi educadors socials a totes les escoles i instituts per tal de poder fer prevenció, garantir drets d'infants i joves i afavorir la cohesió social.
L'acte ha estat presentat per l'educadora social manresana Núria Mesalles juntament amb l'ebrenca Laura Aubeso i la barcelonina Marta Fité, vocals i secretària de la junta de govern del CEESC, respectivament.
Albert Font-Tarrés, vicepresident del CEESC, ha contextualitzat la situació en la qual es troba la figura professional i els contactes institucionals fets.
L'informe ha estat presentat per Rubèn Comas, autor principal, i la professora universitària Rosa Guitard. També hi han intervingut Maria Prat i Rafa Sánchez, membres del grup de treball d'Educació Social i Escola del CEESC.
Entre els presents hi havia Núria Larroya, presidenta de la Federació de Moviments de Renovació Pedagògica de Catalunya; responsables tècnics de la Generalitat i d'ajuntaments, professorat universitari i professionals.
Un informe del CEESC evidencia la necessitat d'educadors socials a totes les escoles i instituts
Societat
La manresana Núria Mesalles ha presentat la jornada "Quin és l'impacte de l'Educació Social als centres educatius?", en què hi han participat cinc centres de la Catalunya Central
ARA A PORTADA
-
-
Política La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa Pere Fontanals
-
-
Societat Un poll d'aufrany és anellat per tercer any consecutiu a Sant Llorenç del Munt i l'Obac Pere Fontanals
-
Societat Mor el conductor d'un cotxe en sortir de la via a la C-37z a Manresa Neus Climent / Agències
Publicat el
19 de novembre de 2022 a
les 19:35
Actualitzat el
19 de novembre de 2022 a les
19:41
Et pot interessar
-
Societat
El carrer Divina Pastora quedarà tallat durant cinc dies per les obres d'asfaltatge
-
Societat
Sant Fruitós patirà dos dies de talls de trànsit per treballs en línies elèctriques
-
Societat
La font ornamental de colors de Pineda de Bages adapta els horaris per combinar joc i decoració
-
Societat
Tall puntual aquest dimarts al Saclosa i Cardenal Lluch per acabar les obres
-
Societat
Un segon premi de la Loteria Nacional deixa un bitllet premiat a Manresa
-
Societat
Cardona reclama a la Diputació una solució definitiva per a les obres de l'avinguda del Rastrillo
