Una noia de 15 anys morta i un ferit crític en l'accident d'un cotxe amb cinc joves a l'entorn d'Avinyó

La víctima mortal és filla de qui va ser alcalde de Santa Maria d'Oló entre 1999 i 2007, Santiago Montsech

Publicat el 19 d’abril de 2019 a les 20:19
Actualitzat el 20 d’abril de 2019 a les 13:49
Carla Montsech Sala, una noia de 15 anys i veïna de Santa Maria d'Oló, ha resultat morta i un noi ferit crític aquest Divendres Sant en un accident que han patit amb un tot terreny a prop de la plaça Dalí d'Avinyó, una plaça sense urbanitzar a les afores del nucli urbà. Tres joves més han resultat ferits de diversa consideració. La víctima és filla de qui va ser alcalde de Santa Maria d'Oló entre 1999 i 2007, Santiago Montsech.

L'avís de l'accident ha arribat al servei d'emergències a les 18.41h. Un vehicle ocupat per cinc joves -quatre nois i una noia- menors de 19 anys i veïns de Santa Maria d'Oló i Balsareny ha bolcat i dos d'ells han quedat atrapats a sota -el ferit crític i la menor morta-, mentre que els altres tres han quedat a fora, segons han confirmat els Bombers a NacióManresa.

El conductor del vehicle ha resultat ferit crític i ha estat traslladat en helicòpter medicalitzat a l'hospital Parc Taulí de Sabadell, mentre que els ferits menys greus han estat atesos a Sant Joan de Déu.

El Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) ha desplaçat quatre unitats de suport avançat i dues de bàsic per ocupar-se de les víctimes, mentre que els Bombers hi han traslladat tres unitats que han hagut d'excarcerar les víctimes. Els Mossos també hi han destinat quatre patrulles i la Unitat de Suport Psicològic d'Emergències ha donat assistència als familiars de la persona finada.