Bon Preu patrocina enguany la 3a edició del Cuiner de l’Any, que se celebrarà durant el Fòrum Gastronòmic Girona, del 24 al 26 de febrer. L’empresa col·labora amb aquest esdeveniment perquè es reconeix a joves cuiners de la nova cuina catalana, que treballen amb productes de proximitat, respecten la terra i reforcen les relacions amb els productors locals. “Aquests són uns valors amb els quals Bon Preu se sent identificat i que considera bàsics per poder mantenir una alimentació equilibrada i mediterrània”, expliquen des de l’empresa.
Els cinc candidats que opten al guardó són: Albert Marimón (La Cava, de Tàrrega), Àlex Suñé (Mil921, de Barcelona), Antonio Romero (Suculent, de Barcelona), Jordi Garrido (Mas de Torrent, del Baix Empordà) i Mandu Gimeno (Bohèmic, de Barcelona).
Tothom que ho desitgi pot votar al millor Cuiner de l’Any a través del web de Bon Preu fins al proper 15 de febrer. La votació es realitza a través d’una enquesta, que incorpora vídeos on els aspirants al guardó es presenten al públic i mostren l'elaboració d'una de les seves receptes.
En el Fòrum Gastronòmic s’hi podran trobar durant tres dies productors, artesans, cuiners, enòlegs, pastissers, acadèmics, experts i investigadors del món de la gastronomia.
Bon Preu col·labora en la 3a edició del Cuiner de l'Any
El concurs se celebrarà en el Fòrum Gastronòmic Girona.
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de gener de 2013 a les 15:28
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Vic es prepara per a una polèmica diada de Sant Miquels dels Sants
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 4, 5 i 6 de juliol
-
Cultura i Mitjans Les comparses del seguici de Festa Major de Vic anuncien accions de rebuig a la presència de Luis Argüello
-
Cultura i Mitjans La ciutat de Vic, un referent del cinema oriental
-
Cultura i Mitjans L'espectacle itinerant «Nits de Serrallonga» arriba al Monestir de Sant Pere de Casserres
-
Cultura i Mitjans La Biblioteca Pilarin Bayés programa un cicle cultural per gaudir dels vespres d'estiu