
Un dels participants a la rua del Carnestoltes de Tona, l'any passat. Foto: Adrià Costa
La Festa de Carnestoltes Jove, avui divendres 19 de febrer a partir de dos quarts de 12 a la sala de la Canal, donarà el tret de sortida del Carnaval d’enguany al municipi de Tona. Actuaran el Dj’s Serkru i Lopy.
La gresca continuarà el dissabte, dia 20 de febrer, amb el Carnestoltes infantil, també a la sala de la Canal. La festa començarà a les 5 de la tarda. Hi haurà xocolatada i desfilada de disfresses. Com l’any passat, aquest dissabte hi tornarà a haver ball, a la mateixa Canal, a partir de dos quarts d'11.
El plat fort de la festa tindrà lloc el dia següent, diumenge 21 de febrer. A partir de les 5 de la tarda, concentració de carrosses i comparses a l’esplanada de la Canal. Tot seguit, a les 6, es farà la Gran Rua pels carrers del poble.
- Programa d’actes
Galeries de fotos d'anys anteriors:
- Carnaval 2009
- Carnaval 2008
- Carnaval 2007
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de febrer de 2010 a
les 09:20
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Aquests són els pobles més bonics d'Osona segons la IA
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 7, 8 i 9 d'agost
-
Cultura i Mitjans
El MEV incorpora un nou mètode de desinsectació d'obres d'art
-
Cultura i Mitjans
Creació i criança es donen la mà en una masia d'Osona
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 31 de juliol i 1 i 2 d'agost
-
Cultura i Mitjans
Vic amplia la col·lecció de figures de goma amb els gegants de la ciutat amb la vestimenta morisca
