
Una de les danses populars de la festa major d'hivern de Taradell, el 2014 Foto: Josep M. Costa.
La celebració en honor al patró del poble, San Sebastià, començarà dimecres a les 10 del matí amb una xocolatada popular. A continuació, a les 12 del migdia, a la plaça de les Eres, tindrà lloc la cerimònia típica del dia de San Sebastià: el ball del Ciri i danses populars a càrrec infantil i juvenil de l'Esbart Sant Genís. A les 5 de la tarda, serà el torn del més petits, amb tallers infantils al centre cultural Costa i Font.
El dissabte, 23 de gener, la jornada arrencarà a les 9 del matí a l'aparcament de la Coma del Reig, amb una festa decidada al motor. Els amants dels motor esmorzaran i exposaran les seves motos de tot tipus i de totes les cilindrades. A les 11 del matí, la biblioteca Antoni Pladevall i Font acollirà una presentació audiovisual, on la gent gran de Taradell explicarà els seus records i vivències. Finalment, a dos quarts d'11 de la nit, al Centre Cultural Costa i Font, se celebraran les versions amb l'orquestra Sabor Sabor.
Pel que fa el diumenge 24 de gener, la festa començarà a les 6 de la tarda al Centre Cultural Costa i Font amb l'espectacle familiar "Xxxxt!" a càrrec de l'aër quartet. Una activitat familiar animada plena de música i pintura. L'entrada serà de 5 euros i es podrà comprar una hora abans al vestíbul de l'equipament.
Finalment, l'últim dia, el diumenge 31 de gener, a dos quarts de 6 de la tarda al centre cultural Costa i Font, tindrà lloc la Ballada de Sardanes.