Un llibre descriu vint excursions per la Plana de Vic

Publicat el 17 d’octubre de 2007 a les 09:48
 
Les excursions estan pensades per fer en família i la majoria són matinals. Malgrat tot, els indrets permeten allargar l'estada i gaudir de tot un dia d'excursió.
 
La presentació, a la qual hi assistirà l'autor, anirà a càrrec de Pep Bisquert, vice-president de la Unió Excursionista, i Xavier Cortacans, responsable de Muntanya de Llibres. També es comptarà amb la presència de responsables de l'editorial Alpina.
 
La col•lecció "Els camins de l'Alba", de l'editorial Alpina i l'editorial GeoEstel, recull sortides i excursions a diferents parts del territori català. La col•lecció està destinada a un públic familiar però també a persones acostumades a caminar que vulguin descobrir racons i indrets més propers o de fàcil excés però d'igual bellesa.
 
Eduard Comerma és professor de la Uvic i actualment presideix la Unió Excursionista de Vic. Des de sempre ha sigut un gran afeccionat als esports de muntanya. Els quals ha practicat i continua practicant, ara des de la condició de pare.
 
Lloc: Sala d'Actes de la Unió Excursionista de Vic. C/de la Riera, 22.
Hora: a les 9 del vespre
Organitza: Unió Excursionista de Vic, Muntanya de Llibres i Editorial Alpina.