Cervesa del Montseny estrena imatge i canvis en l'accionariat

La companyia de Sant Miquel de Balenyà contracta com a assessor el mestre cerveser Alex Schmid.

Publicat el 02 de gener de 2012 a les 08:41
Algunes ampolles de Cervesa del Montseny. Foto: CCM

La Companyia Cervesera del Montseny, de Sant Miquel de Balenyà, experimenta canvis importants en totes les seves vessants: nou accionariat, nova imatge corporativa i contractació com assessor d’un mestre cerveser experimentat i qualificat. Dels socis fundadors, Pablo Vijande (el primer mestre cerveser de la Companyia) ha deixat l’empresa, i s’hi ha incorporat un nou soci. "Aquest canvi accionarial permet enfortir el capital destinat a producció i màrqueting", subratllen des de la Companyia, que estrena nou logotip, el qual ha suposat un canvi en tot el seu etiquetatge (que ara és amb tres idiomes) i una aposta ferma en innovadores estratègies i accions de comunicació.

A més, les noves inversions destinades a la producció han permès la contractació com a assessor d’un mestre cerveser, Alex Schmid. Provinent de l’escola alemanya i amb una gran experiència en fer cervesa de qualitat, es posa a les mans de la Companyia Cervesera del Montseny per seguir produint cervesa natural, artesana i amb la millor tecnologia disponible.

Tots aquest canvis mencionats tenen el propòsit "d'aconseguir fer de la Cervesa del Montseny una de les primeres microcerveseries independents del país, i alhora seguir produint cervesa natural artesana elaborada amb aigua del Montseny", subratllen des de la Companyia, que recentment s’ha adscrit al programa Nex Pipe, promogut per les cambres de comerç, el COPCA (Consorci de Promoció Comercial de Catalunya) i el ICEX (Institut Español de Comercio Exterior), per tal de fomentar i incrementar les exportacions de la cervesa. A més, aquest programa aporta formació, suport tècnic i ajuts econòmics per a la realització de determinades actuacions a l’exterior.