
La Perfumeria Júlia i Can Vilada, establiments guanyadors Foto: Vic Comerç
El jurat estava format per Enric Garreta, vice-president de Vic Comerç; Anna Erra, regidora de Comerç; Bibiana Becerra, interiorista i aparadorista; i Roger Noguer, gerent de Vic Comerç. Han valorat les combinacions més creatives tenint en compte el contrast del producte exposat amb la tipologia de comerç existent o el nivell demostrat en la posada en escena en un espai que no és el seu. El jurat ha destacat el gran nivell de totes les combinacions presentades, perfectament integrades i de gran originalitat.
L’objectiu de la campanya ha estat, per una banda, crear sorpresa al passejant decorant l’aparador del comerç amb producte que no té res a veure amb la seva oferta habitual i, per l’altra, donar presència de les botigues en altres carrers de la ciutat.
En aquesta primera edició s’ha comptat amb la participació de 22 comerços que han creat un total d’11 combinacions possibles. Durant aquesta campanya, varis comerços també han aprofitat per fer promocions creuades entre ells.
L'acte d'entrega dels reconeixements a aquests sis establiments es farà en el marc d'una gala del comerç prevista pel proper 9 de desembre. Vic Comerç valora molt positivament aquesta primera experiència i en prepararà una segona edició per l’any que ve.

La roba i els complements de La Corista, exposats a l'aparador de la llibreria Anglada. Foto: Adrià Costa

L'aparador de Viatges Alemany, amb embotits de Ca La Teresona. Foto: Adrià Costa

Productes de la Cooperativa Plana de Vic a l'aparador de Bicicletes Vila Ors. Foto: Adrià Costa

Productes d'Idees, a l'aparador de l'Òptica Estrada. Foto: Adrià Costa