Girbau, l’empresa vigatana fabricant de maquinària per a bugaderia industrial, ha signat un acord de col·laboració amb la companyia alemanya Lavatec Laundry Technology que permetrà a ambdues empreses beneficiar-se mútuament de les capacitats de fabricació de cadascuna i augmentar el servei que ofereixen als seus clients. Així, Girbau comercialitzarà productes Lavatec i la companyia alemanya vendrà productes fabricats a Girbau.
L'acord de col·laboració permet a Girbau completar les seves gammes de producte amb maquinària i propostes de Lavatec. Aquest acord es tradueix, en el cas dels clients, en beneficiar-se d'un catàleg més ampli de solucions creant oportunitats de projecte addicionals i, al seu torn, permetrà als actuals usuaris de Lavatec tenir accés al servei personalitzat de Girbau si requereixen una atenció més especialitzada i propera, especialment en aquells països en els quals Girbau té una seu física.
Les dues empreses han treballat per desenvolupar maquinària d'alta qualitat, reconeguda mundialment en el sector de la bugaderia per la seva fiabilitat i el seu prestigi des de fa molts anys. Gràcies a la col·laboració amb Lavatec, Girbau disposarà ara d'una gamma de producte única al mercat industrial.
Sobre Girbau
Amb 50 anys d'experiència, Girbau és un referent mundial en la fabricació de maquinària per a bugaderies de qualsevol dimensió que s'instal·len en negocis de tot tipus: hotels, hospitals, restaurants, bugaderies industrials, bugaderies autoservei, càmpings, creuers... El grup ofereix solucions integrals de bugaderia.
Amb quatre centres de producció propis, disposa de filials a Alemanya, Argentina, Austràlia, Brasil, Cuba, Emirats Àrabs Units, Estats Units, França, Itàlia, Portugal, Regne Unit, República Dominicana i Xina, i d'una xarxa de distribuïdors i servei tècnic a més de 80 països del món.
Sobre Lavatec
Lavatec Laundry Technology és una empresa referent en la fabricació de maquinària per a bugaderies amb un ampli catàleg que recull túnels de rentat, tecnologies extractores, assecadores i sistemes de planxat i acabats. Nascuda l’any 1986, té la seu principal a la localitat alemanya de Heilbronn i desenvolupa el seu procés de fabricació des dels centres productius d’Alemanya, França i Estats Units.
Té filials i empreses distribuïdores a Austràlia, Austria, Bèlgica, la Xina, Egipte, Finlàndia, Grècia, Hong Kong, Països Baixos, Nova Zelanda, Noruega, Polònia, Corea del Sud i Ucraïna.
Girbau signa un acord de col·laboració amb Lavatec
El pacte permet a l’empresa vigatana augmentar el catàleg de solucions de bugaderia industrial que ofereix als seus clients
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament de Tona posa a disposició de la ciutadania dos habitatges de lloguer social Irene Giménez Vinyet
-
Vic: el govern de Junts en minoria, obligat a buscar la complicitat de l'oposició Irene Giménez Vinyet
-
Manlleu: un govern que «va per feina», condicionat pel trencament del pacte amb el PSC Irene Giménez Vinyet
-
Espinelves i Santa Eugènia de Berga: dos anys amb mocions de censura i canvis d'alcaldia Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 02 d’octubre de 2014 a les 15:51
Actualitzat el 02 d’octubre de 2014 a les 18:35
Et pot interessar
-
Societat Aquest és el producte d'Osona inclòs en el menú de la conferència de presidents
-
Societat Prats de Lluçanès demana «mesures urgents» per millorar la seguretat viària a la C-62
-
Societat Entre megàlits i poesia: el poble que va veure néixer Verdaguer i que inspira des de fa segles
-
Societat El CHV ret homenatge a les trajectòries professionals i a les persones jubilades l'any 2024
-
Societat Mor la conductora d'un cotxe en un xoc frontal a Sant Bartomeu del Grau
-
Societat Vic dona suport a l'embargament d'armes a Israel i a les resolucions internacionals contra el genocidi del poble palestí