
Albert Bosch és a només una etapa d'assolir el seu repte antàrtic Pol Sud 1911-2011. Després de 66 dies, dels quals 51 han estat de marxa efectiva, està a només 20 km del seu objectiu. En la darrera etapa ha anat a totes i n'ha recorregut més de 32 en una jornada maratoniana d'11 hores. Després de dormir només tres hores ha reprès la marxa i ha cobert 13 dels 35 km de l'última jornada.
L'aventurer del Brull ho donarà tot aquest dimecres per intentar arribar al punt més sud del planeta. Hi vol arribar abans de les cinc de la tarda (hora local) per poder agafar una avioneta fins a la base Union Glacer -on va començar un recorregut de 1.150 km-. Si no ho aconsegueix, haurà d'esperar fins al dia 7.
L'aventura d'Albert Bosch ha esdevingut una autèntica proesa després d'un inici d'aventura marcat pels 15 dies aturats sense poder avançar i la lesió del ribetà Carles Gel. Una proesa i més de 2,3 milions de passos per travessar el continent antàrtic.
La travessia es pot seguir al minut gràcies al sistema Racetracker a través del web de l'expedició.