El Vic celebrant el títol a Ripoll. Foto: CP VicEl Club Patí Vic va fer bons els pronòstics i es va endur el Campionat d'Espanya Infantil d'Hoquei Patins que de divendres a diumenge s'ha disputat a Ripoll. Els osonencs van vèncer en una final catalana al Caldes (4-2) i van completar una competició perfecte.
L'equip dirigit per Marc Burgaia ha guanyat els cinc partits que ha disputat amb un balanç de 30 victòries a favor i només 11 en contra. Tanmateix, tant a la semifinal (6 a 3 contra el Liceo) com en la final (4 a 2 contra el Caldes) no ha tingut partits fàcils. De fet, el partit definitiu va arribar amb empat a dos a la mitja part.
El Liceo, un altre dels favorits, es va haver de conformar amb la tercera posició després de derrotar l'Oviedo per 8 a 3. Entre els quatre equips que no van superar la fase prèvia, els dos conjunts valencians -Cocentaina i Alcoi- es van imposar als d'Euskal Herria que van tancar la competició sense sumar cap victòria.
El CP Vic ha completat una competició perfecte. Foto: Adrià Costa Calendari competició
Grup A: Urdaneta, CP Vic, Oviedo i Cocentaina
Grup B: Caldes, Alcoidam, Ikastola San Fermín i Liceo Divendres,
Divendres 4 de maig
CD Urdaneta 1 - Oviedo 4
Cocentaina 1 -CP Vic 7
Caldes 15 -Ikastola San Fermín 0
Liceo 7 - Alcoidam Salesians 2
CP Vic 10 -CD Urdaneta 3
Cocentaina 1 - Oviedo 6
Liceo 9 - Ikastola San Fermín 1
Alcoidam Salesians 2 - Caldes 12
Dissabte 5 de maig
Caldes 4 - Liceo 0
Ikastola San Fermín 2 - Alcodiam Salesians 5
CD Urdaneta 1 - Cocentaina 6
Oviedo 2 - CP Vic 3
Semifinals
CP Vic 6 - Liceo 3
Caldes 6 - Ovideo 1
Diumenge 6 de maig
Final de consolació
Liceo 8 - Oviedo 3
Final
CP Vic 4 - Caldes 2
Classificació final
1. CP Vic 2. Caldes 3. Liceo 4. Oviedo
5. Cocentaina 6. Alcodíam 7. CD Urdaneta 8. Ikastola San Fermín
