.jpg)
Integrants de l'equip Vic TT al Campionat d'Espanya. Foto: David Fajula
Mariona Sáenz va estar a un pas de classificar-se per la final després de perdre per 4-3 i 12-10 en el setè joc contra Nora Escartin i disposar fins i tot de la pilota de partit. Clàudia Caymel, per la seva banda, va perdre les semifinals contra l'actual campiona Sofia-Xuan Zhang.
Pel que fa a l'equip femení absolut del Vic TT no podrà tornar a repetir l'èxit de l'any anterior on va conquerir la Copa de la Reina. Les vigatanes van perdre contra el Suris Calella per 3-1. El Vic TT va patir diversos imprevistos durant el partit, com la impossibilitat d'alinear la xinesa Wang Zhipei i la inoportuna ciàtica que va patir Sara Ramírez, que la van obligar a jugar els dos partits amb problemes físics.
Avui, 25 de juny, comença la prova d'equips infantils i sub23 amb la participació d'Andrea Vidal i Noa Muñoz en infantil i Clàudia Caymel i Mariona Sáenz en sub23. També disputara la prova, com a cap de sèrie, Sílvia Coll, en l'equip benjamí del CTT Cassà i, seguidament, ho farà en individual benjamí i prebenjamí.