Osona es tenyeix de blaugrana

Societat

Centenars de culers surten a places i carrers a celebrar la quarta Champions de la seva història, la tercera en sis anys, i que converteix els blaugrana en hegemònics a Europa.

Publicat el 29 de maig de 2011 a les 05:23
Pantalla gegant de la plaça Major de Vic. Foto: Adrià Costa

El millor equip del món ha demostrat perquè ho és. El Barça ha aconseguit aquest vespre a Wembley la seva quarta Champions amb un  triomf incontestable per 3 a 1. El Manchester ha estat una joguina davant el joc d'equip dels blaugrana i davant Messi, un home d'una altra galàxia amb una pilota als peus. El partit de l'argentí ha estat de museu, per no oblidar.

El 2006 el Barça només tenia una Champions. I ara, el 2011, en té quatre. I no és tant la quantitat com la qualitat. Mai un grup que juga tant bé a futbol havia guanyat tant. Tot plegat, històric, empetitint els rivals, com avui.

Tant bon punt s’ha acabat el partit, centenars de culers han omplert els carrers i places d’Osona per celebrar la victòria. L’eufòria blaugrana ha durat fins a altes hores de la nit.

Més informació del partit

L’anàlisi de Jordi Badia: “El millor equip del món

Anar al web oficial de la Champions League

Anar al web del FC Barcelona









--------------------

Galeries de fotos:

Final de Wembley (2011)
- Vic
- Torelló
- Ripoll
- Celebracions al Bages

Final de Roma (2009)
- Vic
- Torelló
- Centelles
- Sant Bartomeu
- Manresa i Santpedor, des de ManresaInfo.cat
- Fotos del Ripollès i del viatge d'alguns seguidors a Roma
- La celebració, a Barcelona, des de Nació Digital

Final de París (2006)
- Recull de fotos del seguiment i celebració a Osona

Celebració de la Champions a la plaça Major de Vic. Foto: Adrià Costa

Celebració de la Champions a la plaça Major de Vic. Foto: Adrià Costa
Escull Osona com la teva font preferida de Google