Un gol del Manlleu opta al premi de millor gol del futbol català

Baruc Nsue va marcar amb un xut des de mig camp.

Publicat el 15 de febrer de 2013 a les 18:21


 
El gol del migcampista de l’AEC Manlleu, Baruc Nsue, marcat el dia 28 d’octubre al camp del Palamós, és un espectacular xut des de pràcticament el mig del camp. Ha estat escollit com un dels tres gols finalistes al premi de “Millor gol del Futbol Català 2012”.

En el marc de la segona Gala d’estrelles del futbol català, que se celebrarà el proper 4 de març a l’Antiga Fàbrica Damm de Barcelona, la Federació donarà els premis que reconeixeran, per exemple, el millor futbolista, àrbitre i entrenador català. També el  millor gol.

 La tria dels tres millors gols l’ha fet la pròpia Federació Catalana de Futbol, i l’elecció del gol guanyador es fa per elecció popular mitjançant les votacions a través del web de la Federació.

Voteu el millor gol