
El pas elevat que enllaçarà la zona del Nadal amb Vall•llossera encara la seva recta final. L’obra, al terme municipal de Balenyà, permetrà anul•lar totalment el pas a nivell que hi havia anteriorment amb l’encreuament del tren.
A més de la descongestió de camions cap a la zona de Vall•llossera, el pas també servirà d’accés a ambdues zones per als vianants. Fins ara, els veïns que anaven a peu havien de creuar per diversos passos a nivell o bé anar al mig del poble per donar un tomb pel bosc de la zona nord de Vall•llossera, ja en terme de Seva.
- Més informació i fotos
Balenyà suprimeix un pas a nivell del tren
El pas elevat descongestionarà el trànsit de camions i facilitarà l’accés per als vianants.
ARA A PORTADA
Publicat el
26 d’agost de 2009 a
les 15:02
Et pot interessar
-
Societat
Incendi de vegetació forestal a Sant Julià de Vilatorta
-
Societat
La Flama del Canigó s'estendrà arreu d'Osona i el Lluçanès
-
Societat
Aquest any, sí: Vic inaugura la nova piscina del Patí Vic
-
Societat
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan
-
Societat
Manel Alcubierre presidirà la nova junta directiva del COAC a les comarques centrals
-
Societat
Incendi a l'exterior d'una granja de Folgueroles
