El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya ha emès una sentència on anul·la la delimitació del sector del Pla Parcial Urbanístic número 4 “Pont Est” i el Pla d’Ordenació Urbanística Municipal (POUM) de Manlleu, perquè s’havia aprovat sense l’informe preceptiu d’inundabilitat. El jutge ordena que es torni a tramitar la seva aprovació amb la incorporació d'aquest informe.
L’Ajuntament de Manlleu ha anunciat que presentarà un recurs de cassació davant del Tribunal Suprem contra la sentència. Ho explica en una nota: “Tot i que la sentència és contra un acord de la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament com a codemandat interposarà en breu recurs de cassació davant del Tribunal Suprem. Es considera que en la data d’aprovació inicial del POUM no era vigent el Decret 305/2006 que exigeix els estudis d’inundabilitat i, per tant, no es pot aplicar de manera retroactiva la norma”.
"La sentència dictada no és ferma i, per tant, el POUM continua vigent, així com tot el planejament i gestió urbanística que a la seva empara fins ara s’han dut a terme, i s’aplicarà amb tota normalitat", expliquen fonts municipals.
Una sentència anul·la el POUM de Manlleu perquè es va fer sense l'informe d'inundabilitat
L’Ajuntament presentarà recurs de cassació davant del Tribunal Suprem de Justícia de Catalunya
ARA A PORTADA
-
Vic inicia el procés per declarar els gegants i els caps de llúpia com a bé cultural d'interès local Irene Giménez Vinyet
-
-
Salut reforça l'atenció ambulatòria a Osona amb el nou hospital de dia del Consorci Hospitalari de Vic Redacció
-
Advocats d'Osona interposa una denúncia per la infiltració de mossos a les assemblees de docents Redacció
-
Publicat el
15 de novembre de 2014 a
les 22:05
Actualitzat el
15 de novembre de 2014 a les
22:08
Et pot interessar
-
Societat
Osona celebra el Dia Internacionals dels Museus 2026
-
Societat
Un projecte per reduir les emissions de CO2 a Osona, finalista dels premis europeus a l'Energia Sostenible 2026
-
Societat
Vaga d'educació: els docents d'Osona tallen la C-17 a Malla
-
Societat Detenen dos joves per quatre robatoris amb violència a Vic
-
Societat
La dona més gran de Catalunya revela el seu pla preferit: «Fer una cerveseta i fumar-nos unes cigarretes»
-
Societat Els treballadors Pascual a Gurb faran vaga l'11 de maig i exigeixen obrir un procés de negociació
