La Joventut Nacionalista de Catalunya Osona-Lluçanès, en una assemblea celebrada aquest dissabte al local de CDC de Vic, va elegir Albert Escarrabill com a nou cap comarcal junt amb una executiva formada per Carla Boix com a vicecap Comarcal i els següents membres: Arnau Basco, Joel Reguant, Roger Molas, Carles Padrós, Mireia Tatjer i Guillem Rusiñol.
En el marc de la mateixa assemblea també es van nomenar alguns nous caps locals: Carles Padrós en el col•lectiu de Tona, Joel Reguant en el col•lectiu de Roda de Ter, David Gibaja en el col•lectiu de Seva, Alex Rodríguez en el col•lectiu de Centelles i finalment Ferran Vila en el col•lectiu de Prats de Lluçanès. Pel que fa a la capital de la comarca, Mireia Tatjer va ser reelegida com a cap local de Vic.
Aprofitant l’assemblea, es van nominar cin nous consellers nacionals en representació d'Osona: Ferran Vila, Nando Tacano, Roger Molas, Joel Reguant i Guillem Rusiñol, juntament amb Mireia Tatjer que havia obtingut la seva plaça en el passat Congrés Nacional.
La JNC Osona-el Lluçanès renova la seva executiva
El nou cap comarcal és Albert Escarrabill.
ARA A PORTADA
Publicat el 31 de gener de 2011 a les 15:37
Et pot interessar
-
Política L'alcalde de Manlleu, sobre el pacte de govern amb ERC: «Prioritzem la ciutat per damunt dels partits»
-
Política El ple de l'Ajuntament de Vic, en directe
-
Política Acord entre Junts i ERC per governar en coalició l'Ajuntament de Manlleu
-
Política Relleu a la presidència del Consell Comarcal d'Osona: Marçal Ortuño substitueix Gerard Sancho
-
Política Aiguafreda, nou municipi d'Osona
-
Política ERC Osona renova l'executiva comarcal: Griselda Castells és la nova presidenta