La Joventut Nacionalista de Catalunya (JNC) inaugurarà, el proper dissabte 27 de febrer, un col•lectiu local a Gurb, que encapçalarà el jove de la població Marc Macià. D’aquesta manera, Gurb es convertirà en el vuitè col•lectiu de l’organització política juvenil a la comarca d’Osona.
“L’obertura del col•lectiu de Gurb respon a la voluntat de seguir articulant, territorialment i social, la JNC a la comarca d’Osona. Alhora esdevé una clara mostra de suport a les polítiques municipals desenvolupades per CDC als municipis”, expliquen des de la formació.
L’acte se celebrarà a la Casa de Cultura de l’Ajuntament de Gurb a les 13:00 hores i comptarà amb la presència de Josep Maria Matas, president de CDC a Osona, i de Gerard Figueras, president de la JNC.
La JNC s’estrena a Gurb
La formació política juvenil inaugura el seu vuitè col•lectiu a la comarca.
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de febrer de 2010 a les 12:42
Et pot interessar
-
Política L'alcalde de Manlleu, sobre el pacte de govern amb ERC: «Prioritzem la ciutat per damunt dels partits»
-
Política El ple de l'Ajuntament de Vic, en directe
-
Política Acord entre Junts i ERC per governar en coalició l'Ajuntament de Manlleu
-
Política Relleu a la presidència del Consell Comarcal d'Osona: Marçal Ortuño substitueix Gerard Sancho
-
Política Aiguafreda, nou municipi d'Osona
-
Política ERC Osona renova l'executiva comarcal: Griselda Castells és la nova presidenta